تالار پذیرایی مراسم ترحیم

برای برگزاری مراسم ترحیم و یادبود ، رزرو تالار پذیرایی مراسم ترحیم از مهمترین کارهایی میباشد که میزبان برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم خود اقدام به انجام آن مینماید . در بررسی های صورت گرفته توسط وب سایت ایران ترحیم به عنوان مرجع خدمات مجالس ترحیم و یادبود در ایران ، تالارهای شاخص را مورد بررسی قرار میدهیم و در صورت کسب اطلاعات بیشتر از جمله : منطقه بندی ، تالار نزدیک بهشت زهرا ، براساس کیفیت میتوانید به وب سایت ایران ترحیم به آدرس www.IranTarhim.com مراجعه کنید.

تالار پذیرایی مراسم ترحیم

بهترین تالار پذیرایی مراسم ترحیم

مقاله فوق به بررسی حداقل ۲۰ تالار پذیرایی در نقاط مختلف تهران بزرگ پرداخته است . این مجموعه ها در در مناطق غرب ، شرق ،شمال و جنوب تهران مورد بررسی قرار گرفته است . سعی شده است که بهترین مجموعه ها برای معرفی به شما بررسی و پیشنهاد گردد . انتهای هر معرفی تالار پذیرایی دکمه و لینک اختصاصی آن قرار داده شده است که شما میتوانید با کلیک بر روی آن به اطلاعات کامل مجموعه مورد نظر و همینطور نمونه برگزاری مراسم ترحیم در آن تالار پذیرایی را مشاهده کنید و نسبت به رزرو گروه موسیقی ترحیم و تالار پذیرایی اقدام نمایید .

تالار های شاخص برگزاری مراسم ترحیم

تالارهای شاخص شامل برندترین و بهترین مجموعه های پذیرایی میباشد که امکانات متععد و فوق العاده ای را برای برگزاری مجالس ختم و یادبود ارائه میدهد . برای انتخاب مجموعه حتما مواردی همچون : فضای ورودی و دکوراسیون تالار ، پارکینگ ، کیفیت غذا ، امکانات سمعی و بصری ، چیدمان میزها و دارا بودن سن و جایگاه اجرای مراسم ، پوشش مهماندارها و غیره توجه کنید .

شما میتوانید با مراجعه به لینک زیر به ۲۰ نکته ضروری برای رزرو تالار پذیرایی پی ببرید .

تالار پذیرایی باشگاه تشریفاتی اقدسیه

باشگاه تشریفاتی اقدسیه یکی از بهترین تالارهای شمال شهر تهران میباشد . موقعیت جغرافیایی عالی در میدان ارتش به همراه پارکینگ اختصاصی از مزیت های مهم اولیه این تالار به شمار میرود.این مجموعه دارای ۲ سال مجزا بصورت مبله و بسیارشیک با ظرفیت ۷۰۰ میهمان میباشد که در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردید.

تالار پذیرایی مراسم ترحیم

این تالار با طراحی فوق العاده و دارای سقف هایی با ارتفاع بلند و همینطور بهترین تجهیزات صوت و تصویر ، تشریفات حرفه ای برای پذیرایی و همینطور گل آرایی و شمع آرایی میزهای پذیرایی و میز یادبود ، جایگاه تختصاصی اجرای مراسم ترحیم ، پارکینگ با قابلیت جای پارک برای ۱۲۰ عدد ماشین ، کیفیت بالای غذا از مهم ترین موارد این تالار برای برگزاری مراسم ترحیم و یابود میباشد.

گروه آوای هجران به اجراهای متعدد در این تالار پرداخته است که میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر آن را مشاهده کنید :

تالار پذیرایی آمیتیس

تالار پذیرایی آمیتیس

در سال ۱۳۸۲ مجموعه آمیتیس افتتاح گردید . این تالار برنده جایزه اختصاصی معماری را به دست آورد .  این مجموعه دارای دو سالن مجزا و تمام آکوستیک با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و با قابلیت پذیرایی ۴۵٠ نفر، نورپردازی منحصر به فرد و زیبا و همچنین سیستم های صوتی و تصویری حرفه ای می تواند یکی از انتخاب های شما جهت میزبانی مراسم ترحیم شما باشد.

تالار پذیرایی ترحیم نوید

تالار پذیرایی ترحیم نوید
تالار پذیرایی ترحیم

در سال ۱۳۸۴ ساختمان قدیمی تالار نوید به منظور توسعه و مبدل سازی آن به یک تالار بزرگ تخریب شد و در طی ۵ سال با همت و دقت فراوان و با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان تالاری به وسعت ۳۲۰۰ متر مربع با ویژگی های فوق العاده طراحی و ساخته شد و در ۱۲ فروردین ۱۳۸۹ افتتاح گردید .

تالار پذیرایی نوید از جمله تالارهایی میباشد که مراسم ترحیم در این تالار به مراتب بیشتر از دیگر برنامه ها برگزار میگردد.۴ سالن مجزا برای مراسم ترحیم به همراه کیفیت بالای غذا را میتوان از ویژگی هایی تالار پذیرایی نوید نام برد.

برای اجرای مراسم ترحیم به همراه سازهای عرفانی نی دف گروه موسیقی ترحیم آوای هجران سالیان متمادی در تالار نوید به اجرای برنامه عرفانی ترحیم پرداخته است . سیستم صوت برای اجرای مراسم ترحیم ترجیحا جداگانه تهیه شود بهتر میباشد.

از جمله ویژگی های این تالار مجلل مجهز بودن به:

۱- چهار سالن پذیرایی با ظرفیت کلی ۱۰۰۰ نفر

۲- سه طبقه پارکینگ با ظرفیت۶۰ عدد اتومبیل

۳- سالن عقد VIP

۴- سیستم صوتی و تصویری بسیار قوی

۵- پرسنل حرفه ای و مجرب

۶- تنوع غذایی و پذیرایی عالی

که در مجموع این خصوصیات با مدیریت فوق العاده و حاضر در این تالار سبب فراهم سازی محیطی عالی و بیاد ماندنی جهت مراسمات و تشریفات شما هموطنان عزیز می باشد

تهران -خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر(آپادانا) -روبروی خیابان مرغاب – جنب ساختمان شهرداری – پلاک ۴۱
۱۰ خط ویژه ۸۸۷۶۹۸۸۸

رستوران شاندیز گالریا

رستوران شاندیز گالریا یک رستوران لوکس در منطقه شمال غرب تهران خیابان ولنجک میباشد. برای برگزاری مراسم ترحیم لاکچری میتوانید از این رستوران استفاده کنید . این رستوران در طبقه ۸ برج گالریا واقع شده است.

تالار پذیرایی ترحیم شاندیز گالریا

رستوران شاندیز گالریا دارای چهار سالن میباشد که مجموعا ظرفیت ۷۵۰ نفر میهمان را دارد . سالن مجزا برای برگزاری مراسم ترحیم و یادبود در این مجموعه طراحی شده است که گنجایش ۲۵۰ نفر میباشد.تزیین میز یادبود ، گل آرایی و شمع آرایی میزهای پذیرایی ، ورودی مجزا از رستوران و … مواردی است که میتوانید با آسودگی خاطر مراسم ترحیم خود را برگزار کنید.

موسسه خدمات مجالس ترحیم هجران با در نظر گرفتن سابقه برگزاری مراسم ترحیم و یادبود در کلیه تالارها و رستوران ها ، این مجموعه را به همه عزیزان برای برگزاری مراسم ترحیم لاکچری پیشنهاد میکند.

اجرای مراسم ترحیم در شاندیز گالریا

گروه ترحیم آوای هجران از تاسیس این رستوران به عنوان گروه موسیقی ترحیم شاندیز گالریا کلیه مراسم های ترحیم این مجموعه را اجرا کرده است . اجرای مراسم ترحیم عرفانی به همراه سازهای نی ، دف ، تار ، سنتور و … میباشد .

باغ تالار موسوی

باغ تالار موسوی یکی از باغ تالارهای خوب و بسیاز زیبا در منطقه غرب تهران (چیتگر) میباشد. این تالار پذیرایی دارای ۴ سالن اختصاصی با ظرفیت حداکثر ۱۰۰۰ نفر که هر سالن ظرفیت ۲۵۰ نفر را دارا می‌باشد. از بهترین باغ تالارهای چیتگر بدون شک همین باغ تالار میباشد .

باغ تالار موسوی
باغ تالار موسوی

این تالار پذیرایی دارای فضای بسیار بزرگ و زیبا ، آب نماهای شیک و محیطی بسیار مدرن میباشد که شما میتوانید برای برگزاری مراسم های مختلف از جمله مراسم ترحیم و یادبود آن را رزرو و از گروه موسیقی آوای هجران به عنوان گروه رسمی این باغ تالار استفاده کنید .

برای اجرای مراسم ترحیم در این مجموعه میتوانید از گروه موسیقی ترحیم آوای هجران با سابقه طولانی در اجرای مجالس یادبود استفاده نمایید . با توجه به اینکه این تالار پذیرایی مراسم ترحیم از بهترین و لاکچری ترین مکان های برگزاری مجالس میباشد برای اجرای مراسم ترحیم نیز باید از بهترین های موسیقی سنتی و عرفانی استفاده کنید.

جهت مشاهده اطلاعات کامل این مجموعه بر روی دکمه زیر کلیک کنید

رستوران نایب

برگزاری و اجرای مراسم ترحیم در رستوران نایب ساعی و دیگر شعب این رستوران توسط گروه موسیقی آوای هجران انجام میشود . تالار نایب از قدیمی ترین رستوران های ایران میباشد. شما میتوانید با مراجعه به صفحه تالار پذیرایی ترحیم اطلاعات کلیه تالارهای پذیرایی را مشاهده کنید.

رستوران نایب
تالار پذیرایی نایب

رستوران نایب، قدیمی ترین و اولین چلوکبابی ایران است که قدمت آن به حدود ۱۵۰ سال پیش می رسد. از آن زمان تا امروز شعبه های متعددی از نایب برپا شده که هرکدام از لحاظ مدیریت، کیفیت، منو، قیمت و دکوراسیون داخلی با یکدیگر تفاوت دارند. در این میان «نایب ساعی» این افتخار را دارد که با حفظ اصالت اولیۀ پخت خود و مدیریت یکپارچه ای که امروزه میراث دار آن است، در محیطی فوق العاده لوکس و به صورت هفت ستاره از مشتریان خود پذیرایی کند.

این رستوران دارای ۴ سالن مجزا با ظرفیت ۵۰۰ نفر میباشد .جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه اجرای مراسم ترحیم عرفانی در رستوران نایب بر روی دکمه زیر کلیک کنید :

تالار پذیرای مراسم ترحیم جام جم

تالار پذیرایی جام جم
تالار پذیرایی ترحیم

مجموعه جام جم در محدوده سهروردی شمالی و نزدیک تالار نوید قرار دارد که مانند تالار نوید میتوان گفت بیشتر برای برگزاری مراسم ترحیم مورد استفاده قرار میگیرد . تالار جام جم دارای ۲ سالن مجزا به صورت مبله و صندلی میباشد.و هر دو سالن دارای سن و جایگاه اجرای مراسم میباشد . جای پارک دارد و کیفیت غذا مطلوب میباشد . گروه موسیقی عرفانی اوای هجران اجراهای متعدد در تالار جام جم داشته است که شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجرا و دریافت نمونه اجرای مراسم ترحیم به صفحه ارتباط با ما و با یا با همراه ۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴ آقای تقوی تماس بگیرید.

اطلاعات تماس تالار جام جم :

تلفن: ۸۸۷۴۶۸۶۴

همراه: ۰۹۱۲۱۰۹۹۶۸۰

آدرس: خیابان سهروردی، ابتدای خیابان خرمشهر

ظرفیت : ۴۰۰ نفر

جهت کسب اطلاعات این تالار و نوع اجرای مراسم ترحیم بر روی لینک زیر کلیک کنید :

تالار پذیرایی مراسم ترحیم فرمانیه

باشگاه فرمانیه یکی از تالارهای مجلل و شناخته شده تهران است که مدت هاست جشن های عروسی و تشریفاتی و ترحیم در این تالار برگزار می شوند.
مجموعه پذیرایی و باشگاه فرمانیه درسال ۱۳۷۹ افتتاح شده است و با ساختاری نوآورانه و طراحی کم‌نظیر معماری و طراحی به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های پذیرایی و ورزشی در سطح کشور شناخته می شود.
دو تالار بسیار مجلل باشگاه فرمانیه ، فضای مناسبی را جهت برگزاری مراسمات رسمی ، سمینارها ، نمایشگاه ها و میهمانی های خصوصی ، مراسم ترحیم فراهم آورده است. در کنار این تالار های مجلل ، باشگاه ورزشی فرمانیه با اسختری زیبا و بهداشتی ، چند دستگاه سونای خشک و بخار ، تجهیزات مدرن بدنسازی و انواع برنامه های آموزشی روز دنیا ، محیطی آرام و دوستانه را برای ورزش و آرامش فراهم نموده است.

آرامش در کنار تجمل و زیبایی همراه با معماری و طراحی کلاسیک بنا و دکوراسیون در باشگاه فرمانیه حسی شیرین را برای مهمانان و دوستان شما فراهم میکند . هدف ما در این مجموعه به پذیرایی از مهمانانتان با بهترین امکانات خلاصه نمی شود بلکه ما خواهان ایجاد خاطره ای سر شار از شادی و سرور برای شما و دوستانتان هستیم .
از این رو بهترین و مدرن ترین امکانات پذیرایی و مهمان نوازی را در اختیار گرفته و با استفاده از تالار هایی با گنجایش هزار نفر آماده به خدمت رسانی می باشیم .
مدیریت و پرسنل مجرب این مجموعه با بهره گیری از دانش روز و تجارب چندین ساله در برگزاری مراسم بزرگ و با شکوه شما را در برگزاری مراسمتان یاری میکنند .

گروه موسیقی عرفانی اوای هجران اجراهای متعدد در تالار جام جم داشته است که شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجرا و دریافت نمونه اجرای مراسم ترحیم به صفحه ارتباط با ما و با یا با همراه ۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴ آقای تقوی تماس بگیرید.

اطلاعات تماس تالار باشگاه فرمانیه :

تلفن : ۲۲۲۹۳۷۵۶

آدرس : تهران ، خیابان فرمانیه ، نرسیده به پاسداران ، پلاک ۱۰

ظرفیت : ۱۰۰۰ نفر

تالار پذیرایی قصر گلها

تالار پذیرایی قصر گلها واقع در مرکز شهر و دسترسی عالی یکی از تالارهای پذیرایی برگزار کننده و میزبان مجالس ختم میباشد . تالار پذیرایی قصر گلها با دکوراسیون جدید و تغییرات بسیار در دو طبقه و در دو سالن مجزا طراحی شده است . ظرفیت قصر گلها ۳۵۰ نفر میباشد.

تالار قصر گلها دارای طراحی و دیزاین مخصوص مراسم یادبود میباشد و به صورت تخصصی به این امر میپردازد . وجود دوطبقه پارکینگ و همینطور جای پارک مناسب در اطراف تالار از مزیت های این سالن میباشد.کیفیت غذای مطلوب و دیزاین جدید و زیبا به همراه پرسنل آموزش دیده و موارد مهم در یک تالار پذیرایی میباشد که این مجموعه این موارد را در اختیار دارد .

اطلاعات تماس : میدان فاطمی – خیابان شهید گمنام – بالاتر از تالار وزارت کشور – نرسیده به میدان گلها – کوچه ۲/۱- – پلاگ ۸۱ – تالار قصر گل‌ها ۸۸۹۵۰۵۰۰ – ۰۹۱۲۲۳۰۰۱۴۷ 

تالار پذیرایی ساقدوش

مجموعه تالار پذیرایی ساقدوش در منطقه پاسداران تهران با ظرفیت ۶۰۰ نفر یکی از قدیمی ترین تالارهای تهران برای برگزاری مراسم ترحیم و یادبود میباشد.دکوراسیون حرفه ای ، معماری داخلی زیبا و کیفیت غذا بالا از مهم ترین موارد این مجموعه میباشد.

تالار پذیرایی ساقدوش

تالار پذیرایی ساقدوش دارای ظرفیت ۶۰۰ نفر در شمال تهران (خیابان پاسداران، خیابان ساقدوش) واقع شده است.از خصوصیات تالار ساقدوش می توان به قدمت ۳۳ ساله در امر پذیرایی از میهمان ها، سالن های مبله، کیفیت غذای بی نظیر، پرسنل مجرب، نورپردازی حرفه ای و خاص اشاره نمود.

این تالار دارای دو سالن مجزا میباشد و فاقد پارکینگ میباشد . سالن های مجموعه دارای سن اختصاصی اجرا میباشند . نورپردازی بسیار زیبا ، کیفیت غذای عالی به همراه پرسنل آموزش دیده از مهم ترین موارد میباشد.

جهت مشاهده نمونه اجرا و اطلاعات کامل در تالار پذیرایی ساقدوش بر روی لینک زیر کلیک کنید

تالار سرو

این تالار در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است و دارای ۲ سالن مجزا شیک با کیفیت غذای مطلوب میباشد.تالار دارای پارکینگ مجزا میباشد . دارای آسانسور با ظرفیت ۱۵ نفر و ظرفیت خود تالار نیز ۴۰۰ نفر میباشد . در سالیان متمادی گروه موسیقی ترحیم آوای هجران به اجرای مراسم ترحیم و یادبود در تالار سرو پرداخته است که جهت دیدن نمونه اجرا به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید و یا با همراه ۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴ آقای تقوی تماس بگیرید.

اطلاعات تماس تالار سرو :

تلفن: ۲۶۷۶۱۲۶۶  –  26760696

آدرس: سعادت آباد، بین چهارراه سرو و میدان کتاب، جنب بانک تجارت، پلاک ۸۰، طبقه اول

هتل اسپیناس

هتل اسپیناس از بهترین هتل های ایران با معماری خارق العاده میباشد که در منطقه بلوار کشاورز تهران واقع شده است . این هتل دارای سالن های مجزا با ظرفیت ۴۰۰ الی ۶۰۰ نفر میباشد . سه سالن برای برگزاری مراسم ترحیم در این هتل در نظر گرفته شده است . سالن پاسارگاد ، سالن خلیج فارس که جزو بهترین سالن های پذیرایی در سطح کشور میباشند .

آدرس : تهران . بلوار کشاورز نرسیده به خیابان فلسطین هتل اسپیناس

با کلیک بر روی لینک زیر میتوانید اطلاعات کاملی از هتل اسپیناس و همینطور نوع اجرای مراسم ترحیم در این هتل را مشاهده کنید :

تالار پذیرایی ترحیم هتل اسپیناس پالاس

مدرترین و بروزترین امکانات برای برگزاری مراسم ترحیم در تالار پذیرایی هتل اسپیناس پالاس را میتوانید تجربه کنید .

هتل اسپیناس پالاس دارای ۵ سالن به صورت کاملا مجزا و با ظرفیت های متفاوت و ۳۰۰ پارکینگ پذیرای شما عزیزان می باشد که در زیر به معرفی سالن های پذیرایی هتل اسپیناس می پردازیم

توضیحات: هتل اسپیناس پالاس با بالاترین استانداردهای دهه اخیر کشورهای پیشرفته دنیا ساخته شده است که دارای سالن های با شکوه و مجلل و با مدرن ترین امکانات و تجهیزات برای برگزاری جشن ها ، مراسم های عروسی ، سمینارها، و همایش های  بین المللی می باشد. مجموعه تالارهای پذیرایی هتل اسپیناس با حضور کارشناسان برگزاری مراسم و همچنین کارشناس ارشد غذایی، برای نظارت کامل بر کیفیت خدمات و مواد غذایی، دارای بالاترین درجه کیفی در برگزلری مراسم های شما مهمان های گرامی می باشد.

تالار ترحیم پاسارگاد: تالار پاسارگاد بزرگترین و با شکوه ترین سالن از مجموعه سالن های هتل پنج ستاره اسپیناس محسوب می شود.
دارای دو ورودی مجلل و تمامی امکانات مدرن مورد نیاز.
با ظرفیت ۷۰۰ میهمان جهت برگزاری  سمینارها و همایش ها
ظرفیت جهت برگزاری جشن  و میهمانی و مراسم عروسی ۵۰۰ نفر

تالار پذیرایی خلیج فارس: تالار پذیرایی خلیج فارس دارای فضایی چشم گیر و دکوراسیون کلاسیک
به همراه کلیه امکانات  جهت برگزاری مراسم عروسی، جشن ها و همایش ها
با ظرفیت ۵۰۰ نفر

سالن مدیترانه: تالار مدیترانه دارای فضایی ویژه با منظره ای خاص از بلوار کشاورز
دارای سالن VIP برای مهمانی های خاص
با ظرفیت ۲۰۰ نفر تجربه ای ایده آل برای ضیافت های گرم و صمیمی

سالن لوشاتو: تالار لوشاتو در طبقه سیزدهم هتل با ظرفیت ۱۵۰ نفر
با معماری مدرن و نمای بسیار زیبا و دل انگیز ودیدی با شکوه از شهر تهران

سالن سنتی: این تالار با الهام از بافت زیبا و قدیمی شهر یزد
با استفاده از آیین و فرهنگ غنی ایرانی در محیطی مناسب و آرام با ظرفیت ۱۵۰ نفر

گروه موسیقی عرفانی آوای هجران اجراهای متعدد و با کیفیتی با قیمت مناسب در هتل اسپیناس پالاس و در سالن های مختلف آن نموده است.جهت دریافت نمونه اجرا و کسب ازطلاعات بیشتر با صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید و یا با همراه ۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴ تماس بگیرید.

اطلاعات تماس :

تلفن : ۰۲۱۷۵۶۷۵

ظرفیت : سالن های متعدد این مجموعه دارای ظرفیت های مختلفی میباشد که از ۱۰۰ نفر تا ۱۵۰۰ نفر را میتوان پذیرایی نمود .

آدرس : سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی خیابان ۳۳، شماره ۲۱، هتل اسپیناس پالاس

جهت مشاهده نمونه اجرای مراسم ترحیم در هتل اسپیناس پالاس بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مجموعه رستوران های ارکیده

رستوران های ارکیده با بیش از ۶۰ سال سابقه در زمینه رستوران داری ، برگزاری و میزبانی مراسم های ترحیم در کلیه شعب این رستوران از بهترین مکان های برگزاری مراسم یادبود میباشد .

رستوران ارکیده
رستوران ارکیده

این رستوران دارای هفت شعبه در تهران ، کرج و شهریار میباشد . پارکینگ اختصاصی در کلیه شعب و سالن های vip برای مراسم ترحیم از مهم ترین موارد این رستوران میباشد . کیفیت غذای این رستوران بسیار عالی میباشد .

برای اطلاعات بیشتر در زمینه اجرای مراسم ترحیم و رزرو این رستوران بر روی لینک زیر کلیک کنید :

تالار پذیرایی سناتور

مجتمع تشریفاتی سناتور دارای دو مجموعه پذیرائی به نام های رویال باظرفیت ۶۰۰ نفر و صدف با ظرفیت ۳۰۰ نفر با لابی های ورودی مجزا، فوق العاده شیک و بی نظیر که هر دو سالن همکف می باشند.

از شاخصه های ویژه  مجموعه سناتور می توان به دیزاین و دکوراسیون منحصر به فرد با جدیدترین امکانات و متریال روز طراحی دنیا، سالن های مجلل و مبله، دارا بودن اتاق عقد اختصاصی و بسیارشیک و  زیبا در هر سالن به صورت مجزا  که در صورت نیاز در اختیار عروس و داماد عزیز قرار داده می شوند، مدیریت و پرسنل توانمند و تحصیل کرده جهت بهترین کیفیت پذیرایی و خدمات اشاره نمود.

از دیگر نکات بارز این مجموعه باید به دکوراسیون متفاوت و دیزایین داخلی بروز و ورودی بسیار بزرگ و لابی شیک ومجلل و سقف بلند سالن ها وپارکینگ اختصاصی با ظرفیت نامحدود اشاره کرد.

از ویژه گی های خوب این تالار هم سطح بودن جهت ورود به تالار می باشد این امکان بسیار خوب در طراحی در نظر گرفته شده جهت آسودگی برای ورودی میهمانان و بخصوص افراد مسن فراهم آوردند و همچنین ورودی خودرو عروس و داماد به محوطه لابی تالار اشاره کرد

تالار سناتور با بهترین امکانات و کیفیت در میزبانی و سرو غذا  یک انتخاب ایده آل و ویژه برای شما سروران بشمار می آید بخصوص عزیزانی که ساکن غرب تهران هستند.

آدرس : تهران-انتهای بلوار فردوس غرب-جنب پارک الهام و باشگاه استقلال تهران- تالار تشریفاتی سناتور-مجتمع تشریفاتی سناتور . ۴۴۱۵۴۰۰۱ – ۴۴۱۵۴۰۰۲

اجرای مراسم ترحیم در تالار سناتور

گروه ترحیم آوای هجران با اجراهای متعدد در تالار پذیرایی سناتور این اطمینان را به شما میدهد که بهترین اجرا را میتوانید برای مراسم خود رزرو کنید

تالار پذیرایی هتل المپیک

هتل المپیک در شمال غربی تهران مشرف به پارک جنگلی چیتگر و با چشم اندازی زیبا از دماوند و بهره مندی از فضای سبز و زیبا و با ارایه خدمات استاندارد هتلداری جایگاه ممتازی را در صنعت هتلداری بخود اختصاص داده است . این هتل دارای درجه بندی ۴ ستاره میباشد .

این هتل دارای سه سالن مجزا با ظرفیت های ۵۰۰ ، ۳۰۰ و ۲۵۰ نفر میباشد و دارای جای پارک بسیار مناسب میباشد .

اجرای مراسم ترحیم در هتل المپیک سالن آبگینه

جهت مشاهده اطلاعات کامل برگزاری مراسم ترحیم و یادبود در هتل المپیک بر روی دکمه زیر کلیک کنید :

مراسم ترحیم در هتل لاله

این هتل در سال ۱۳۵۰ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۷۶ بازسازی شده است.این هتل به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی به جاذبه های تاریخی و دیدنی و راه های اصلی شهر در موقعیت ویژه ای قرار دارد. هتل لاله تهران برای برگزاری مراسم ترحیم دارای سالن های متعدد با ظرفیت های مختلف میباشد .

مراسم ترحیم هتل لاله
مراسم ترحیم هتل لاله

سالن های اجرای مراسم ترحیم در هتل لاله با ظرفیت ۶۰ الی ۴۰۰ نفر میزبان مجالس ختم خواهد بود . سالن گلزار در هتل لاله تهران با ظرفیت‌های متنوع می‌تواند گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم متنوع شما باشد. با توجه به موقعیت قرارگیری هتل لاله تهران و دسترسی آن به شاهراه‌های اصلی شهر و مراکز اداری، تفریحی، دانشگاهی و درمانی، سالن گلزار انتخاب بسیاری از برگزار کنندگان همایش و دیگر مراسم است.

هتل هما تهران

از سالن های مناسب برای برگزاری مجالس ختم میتوان از مجموعه سالنهای مراسم ترحیم در هتل هما تهران نام برد . این سالن با نام های زمرد نامگذاری شده است .سالنی که ظرفیت آن در چیدمان U شکل (بین ۹۰ تا ۱۸۰ میهمان)، در چیدمان ضیافتی (بین ۳۵۰ تا ۵۰۰ نفر)، در چیدمان سینمایی (بین ۵۰۰ تا ۹۰۰ نفر) و در چیدمان مستطیل نیز (بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر) است.

اجرای مراسم ترحیم در هتل هما

گروه موسیقی ترحیم آوای هجران به عنوان گروه رسمی هتل هما اجراهای متعددی در این هتل داشته است و شما میتوانید جهت اجرای مراسم ترحیم عرفانی در این مجموعه با ما در تماس باشید.

تالار پذیرایی شباهنگ شهریار

این مجموعه دارای سالن های متعدد با ظرفیت های مختلفی میباشد . تالار پذیرایی شباهنگ شهریار دارای ۴ سالن مجزا با ظرفیت ۱۷۰۰ نفر میباشد . پارکینگ وسیع از مهم ترین مزایای این سالن میباشد . در هر سالن این تالار پذیرایی سیستم صوت حرفه ای مجزا نصب شده است . چیدمان میزهای هر یک از سالن ها متفاوت میباشد و در سالن هایی که ظرفیت آن ها ۵۰۰ نفر میباشد میزها به صورت ۸ الی ۱۰ نفر چیدمان میشود .

اجرای مراسم ترحیم در تالار پذیرایی شباهنگ شهریار

برای مشاهده مشخصات و اطلاعات تماس این تالار بر روی دکمه زیر کلیک کنید

تالار های مراسم ترحیم نزدیک بهشت زهرا

پس از مراسم خاکسپاری و یا برگزاری مراسم های یادبود در سر مزار و بهشت زهرا ، میزبان برای سر نهار یا شام میهمانان را دعوت به پذیرایی مینماید . لزوم دسترسی راحت و دور از ترافیک های شهری برای میهمانان از مهم ترین دغدغه های میزبان میباشد، به همین منظور وجود تالار های پذیرایی با کیفیت نزدیک بهشت زهرا میتواند در این امر بسیار مهم باشد . در این مقاله به معرفی تعدادی از این سالن ها میپردازیم .

تالار پذیرایی قصر وصال

یکی از زیباترین سالن های پذیرایی در جنوب تهران، تالار پذیرایی قصر وصال میباشد.این تالار با طراحی بینظیر و امکانات متعدد از معدود سالن هایی در این منطقه از تهران میباشد و شاید در سطح شهر تهران جزو ۱۰ تالار برتر باشد . امکانات این تالار شامل موارد زیر میباشد :

  • سالن های فوق العاده زیبا و بدون ستون
  • ارتفاع سقف عالی مناسب استفاده از کرین و هلی شات
  • پارکینگ اختصاصی در طبقات زیرین ساختمان و کنار ساختمان
  • دسترسی عالی در مسیر بهشت زهرا
  • ظروف و اکسسوری خاص و زیبا
  • کیفیت غذای بالا و پرسنل آموزش دیده
  • دارای سن اختصاصی برای اجرای مراسم ترحیم

اطلاعات تماس : تهران – اتوبان تندگویان – خروجی خیابان بهمنیار – انتهای خیابان بهمنیار – ۰۹۱۲۲۷۲۷۸۰۸

۴.۷/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما