تالار پذیرایی شباهنگ شهریار

آب و هوای بسیار مناسب در منطقه شهریار از استان تهران باعث شده است که تالار های پذیرایی متعددی در این منطقه افتتاح گردد . برای برگزاری مراسم ترحیم یکی از بهترین سالن ها ، تالار پذیرایی شباهنگ شهریار میباشد . این مجموعه با دارا بودن سالن های متعددی که برای برگزاری مجلس ختم دارد بهترین امکانات را در اختیار میزبان و میهمانان قرار میدهد .

تالار پذیرایی شباهنگ شهریار

مشخصات تالار پذیرایی شباهنگ شهریار

این مجموعه دارای سالن های متعدد با ظرفیت های مختلفی میباشد . تالار پذیرایی شباهنگ شهریار دارای ۴ سالن مجزا با ظرفیت ۱۷۰۰ نفر میباشد . پارکینگ وسیع از مهم ترین مزایای این سالن میباشد . در هر سالن این تالار پذیرایی سیستم صوت حرفه ای مجزا نصب شده است . چیدمان میزهای هر یک از سالن ها متفاوت میباشد و در سالن هایی که ظرفیت آن ها ۵۰۰ نفر میباشد میزها به صورت ۸ الی ۱۰ نفر چیدمان میشود .

وسعت زیاد سالن ها به همراه سن و جایگاه اختصاصی از موارد مهمی میباشد که در این تالار پذیرایی به چشم می آید . برای برگزاری مراسم ترحیم با توجه به اینکه دارای سیستم صوت باکیفیت و همینطور سن اختصاصی اجرای مراسم ترحیم میباشد ، میتواند از گزینه های بسیار مناسب برای برگزاری مجلس یادبود باشد .

مراسم ترحیم در تالار پذیرایی شباهنگ شهریار

برگزاری و اجرای مراسم ترحیم در تالار پذیرایی شباهنگ شهریار میتواند خیال صاحبین عزا از هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم راحت نماید . ۴ سالن با ظرفیت های مختلف این امکان را میدهد با توجه به تعداد میهمانان اقدام به رزرو هر یک از سالن های این مجموعه را نمایید .

دارا بودن سیستم صوت مجزا در هر یک از سالن های تالار پذیرایی شباهنگ شهریار این امکان را به گروه موسیقی ترحیم میدهد تا بتواند بهترین اجرا را داشته باشد .

گروه موسیقی ترحیم عرفانی آوای هجران به عنوان گروه رسمی مجموعه شباهنگ به اجراهای متعددی در این تالار پذیرایی پرداخته است . اجرا به همراه سازهای : نی ، دف ، تار ، سنتور و غیره به همراه خواننده گروه هجران میتواند بهترین اجرا برای مراسم ترحیم عرفانی باشد .

تالار پذیرایی شباهنگ شهریار
اجرای مراسم ترحیم در تالار پذیرایی شباهنگ شهریار

چیدمان سازها با توجه به سلیقه میزبان متفاوت بوده و میتوانید هر یک از این سازها را به تنهایی یا با هم داشته باشید البته در نظر داشته باشید که ساز نی به عنوان یک ساز پایه و اصلی اجرا میباشد و دیگر سازها به عنوان ساز مکمل در این نوع اجرا مورد استفاده قرار میگیرد .

نحوه رزرو گروه موسیقی ترحیم

برای رزرو گروه موسیقی ترحیم عرفانی آوای هجران میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره های زیر تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان و نمونه کامل اجرا بر روی شبکه های اجتماعی از جمله : تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام و غیره با ما در اتباط باشید و مراسم خود را رزرو نمایید .

تلفن رزرو گروه موسیقی ترحیم : ۰۲۱۹۱۰۱۶۴۷۴ – ۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴

چرا گروه موسیقی آوای هجران

گروه موسیقی ترحیم عرفانی آوای هجران با گردآوری بهترین نوازندگان سازهای نی و دف و غیره و خوانندگان مطرح کشور اقدام به اجرای مراسم ترحیم عرفانی مینماید .

  • اجرای بالغ بر ۱۰۰ عدد مراسم در طول ماه
  • قدیمی ترین مجموعه ارائه دهنده خدمات مجالس ترحیم
  • امکان دریافت نمونه اجراهای متعدد و انتخاب از میان آنها
  • تعهد ، تخصص و تجربه خوانندگان مجموعه و همینطور نوازندگان ( سازهای نی ، دف ، تار و …)
  • ارسال قرارداد در صورت نیاز
  • ضمانت کیفیت اجرا و عودت وجه در صورت عدم رضایت
  • استفاده از اساتید سازهای مختلف
  • عضویت تمامی اعضای گروه در خانه موسیقی و انجمن صنفی موسیقی ایران
  • اجرا در تمامی تالارها و هتل های تهران و کرج و همینطور اجرای مراسم در اکثر شهرهای کشور

آدرس تالار پذیرایی شباهنگ :

امیریه، شهرک پارسیان، بلوار رزمندگان تالار پذیرایی شباهنگ شهریار – ۰۲۱۶۵۲۲۱۰۰۲

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما