پک میوه ترحیم

برای پذیرایی مراسم ترحیم و یادبود ، یکی از موارد مهم پک میوه ترحیم میباشد . در مراسم هایی که در بهشت زهرا ، سر مزار ، منزل ، مساجد و … برگزار میشود میتوانید از بسته های پذیرایی مراسم ترحیم هجران استفاده کنید.

بسته پذیرایی ترحیم
پک میوه ترحیم هجران

توضیحات پک میوه مراسم ترحیم

تدارک دیدن لوازم پذیرایی برای مراسم ترحیم و یادبود همیشه دغدغه صاحبان عزا و برگزار کنندگان مراسم ختم و یادبود بوده است . تدارک دیدن لوازم پذیرایی برای مراسم ترحیم و یادبود همیشه دغدغه صاحبان عزا و برگزار کنندگان مراسم ختم و ترحیم بوده است .

پک میوه مراسم ترحیم و یادبود هجران برای پذیرایی مراسم ختم در مساجد ، تالار پذیرایی ، سر مزار ، منازل ، هتل و … آماده و پذیرایی میگردد

خدمات مجالس ترحیم با دارا بودن سالن های شیرینگ و بسته بندی در محیطی کاملا بهداشتی ، میوه های تازه و شسته شده و با کیفیت اقدام به تهیه بسته پذیرایی مینماید .

سابقه طولانی در تهیه بسته های پذیرایی برای مراسم های مختلف در کلیه نقاط تهران و مساجد تضمین کیفیت بسته های پذیرایی میباشد.

فواید سفارش از هجران

آرامش و تمرکز بیشتر برگزارکنندگان مجالس و جلوگیری از گذراندن پروسه خرید و جمع اوری حداقل هفت کالای مختلف.

جلوگیری از وقت گرانبهای شما در ترافیک و هزینه های حمل و نقل و جلوگیری از گردآوری نیروی انسانی در مکان مناسب برای بسته بندی در اشکال غیراصولی و ریخت و پاش های نامتعارف.

در این راستا اساس کاری ما جلب رضایت مشتری بوده و خواهد بودو شما جهت برقراری ارتباط با ما و انجام خرید آسان و مقرون به صرفه می توانید فقط با یک تماس کالای مورد نظرتان را تنظیم و به موقع و با بهترین کیفیت دریافت نمائید.

بسته  های پذیرایی دوستدار طبیعت هجران با شعار نه به پلاستیک و همینطور : با عدم استفاده از طروف پلاستیکی هوای محیط زیست را داشته باشیم اقدام به تولید بسته های مقوایی زیبا نموده است .

در داخل بسته های پذیرایی برای مراسم ترحیم معمولا

سه قلم میوه تازه و با کیفیت ، شسته شده

آب میوه تک نفره برند

پک کارد و دستمال و نمک

روبان مشکی تزیینی

روی هر پک قرار میگیرد .

سفارش آنلاین پک پذیرایی ترحیم

شما میتوانید با مراجعه به وب سایت خدمات ترحیم هجران و فروشگاه آنلاین هجران ، سفارش خود را ثبت کنید و در تاریخ و ساعت مورد نظر تحویل بگیرید.

اقلام پذیرایی داخل هر بسته پذیرایی بنا به سلیقه مشتری قابل تغییر میباشد.

جهت مشاوره و رزرو با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۹۱۰۱۶۴۷۴ – ۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴ – ۰۹۳۹۶۱۷۰۳۵۴

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما