اجاره اکو و مداح بهشت زهرا

برای برگزاری مراسم ترحیم در بهشت زهرا و سر مزار نیازمند خدمات مختلفی هستید . اجاره اکو و مداح بهشت زهرا یکی از مهمترین موارد برگزاری مراسم ترحیم سر مزار میباشد . این سفارش را میتوانید به صورت آنلاین رزرو کنید و مجموعه هجران آمادگی ارائه این خدمات میباشد. این خدمات شامل رزرو مداح یا گروه موسیقی به همراه انواع سیستم صوت معمولی و حرفه ای میباشد .

اجاره اکو و مداح بهشت زهرا
اجاره اکو و مداح بهشت زهرا

نحوه اجاره اکو و مداح بهشت زهرا :

برای اجاره خدمات بر سر مزار پس از قطعی شدن تاریخ مراسم با کارشناسان مجموعه هجران تماس بگیرید و شماره قطعه ، ردیف ، قبر و همینطور روز ، تاریخ و ساعت را اعلام بفرمایید تا در اسرع وقت رزرو انجام شود .

اجاره اکو و مداح بهشت زهرا
اجاره اکو و مداح بهشت زهرا

نکته مهم : در تعدادی از قطعه های بهشت زهرا از جمله قطعات : ۳۰۳ ، ۳۰۷ ، ۳۲۸ به علت ازدحام مراسم مقررات خاصی برای ارئه خدمات میباشد و محدودیت اجرای مراسم و رزرو اکو را دارا میباشد برای این منظور با مشاوران با در تماس باشید

اجاره اکو و مداح بهشت زهرا
اجاره اکو و مداح بهشت زهرا

اکو و سیستم صوت :

نصب سیتم صوت حرفه ای از مهمترین موارد اجرای مراسم ترحیم میباشد که در کیفیت برگزاری مراسم تاثیر زیادی دارد . سیستم صوت حرفه ای شامل : پاورمیکسر ، میکسر ، بلندگو ، میکروفن و متعلقات لازم برای اجرا میباشد.

اکو بهشت زهرا به دو بخش تقسیم میشود : اکو معمولی و اکو حرفه ای

اکو معمولی : این سیستم صوت شامل یک دستگاه آمپلی فایر و دو عدد بلندگو و یک عدد میکروفن میباشد که برق آن به وسیله باطری تامین میشود . کیفیت این نوع سیستم صوت قابل قبول میباشد .

اکو حرفه ای : این نوع از سیستم صوت شامل یک دستگاه پاورمیکسر حرفه ای با برند دایناکورد میباشد که به همراه دو عدد باند یا بلندگو و میکروفن و متعلقات آن ارسال و نصب میشود . سطح کیفیت این سیستم صوت عالی میباشد و در صورتی کیفیت صدا برای مراسم مهم میباشد باید این سیستم صوت را سفارش دهید . قابلیت اتصال گوشی تلفن همراه به همراه کابل برای پخش قرآن ، موزیک و … از قابلیت های این سیستم صوت میباشد . برق این نوع اکو از برق شهری میباشد و در صورتی که در قطعه برق نباشد تامین برق به وسیله موتور برق انجام میشود.

برق سیستم صوت : با توجه به اینکه در بهشت زهرا و سر مزار مشکل عدم وجود برق هست عوامل فنی هجران با تجهیز موتوربرق امکان ارئه برق امن را فراهم میکنند تا مشکلی ایجاد نشود .

مداح بهشت زهرا :

برای التیام زخم بازماندگان و همینطور طلب آمرزش برای زنده یاد در اجرای مراسم ترحیم از مداح استفاده میشود . اجرای مراسم ترحیم در بهشت زهرا به دو صورت عرفانی و مذهبی انجام میشود . که بنا به سلیقه و خواست میزبان انجام میگیرد .

مدت زمان اجرا ۴۵ دقیقه الی یکساعت میباشد که بنا به فراخور مراسم و سفارش میزبان قابل تغییر میباشد .

مداحی : این نوع اجرا به صورت مذهبی میباشد که مداح به اجرای مراسم میپردازد . از مهم ترین موارد این نوع اجرا ، قرائت قرآن و مناجات ، خواندن زبانحال زنده یاد و بازماندگان ، خواندن روضه ای از اهل بیت (ع) میباشد. مراسم مداحی با قرائت قرآن آغاز میشود و پس از بیان تشکرات ، مداح مراسم خود را تا پایان ارائه میدهد.

از مهم ترین موارد برای مداح ظاهر آراسته و صدای مناسب و همینطور فن بیان قوی برای اجرای هرچه بهتر مراسم ختم میباشد . مداحان گروه آوای هجران از بهترین های کشور میباشند که آشنایی کامل با اصول مداحی سر مزار دارند و شما میتوانید با خیال راحت نیبت به رزرو آن اقدام نمایید .

مداحی در بهشت زهرا

ترحیم عرفانی : این اجرا در فضایی از موسیقی سنتی و عرفانی انجام میگیرد . در این نوع اجرا معمولا خواننده به همراه نوازنده ساز نی به اجرای مراسم میپردازد . خواندن اشعاری از شاعران بزرگ ایران زمین ، حافظ ، سعدی ، مولانا و … و اجرای تصنیف های از بزرگان موسیقی کشور از جمله : استاد بنان ، محمدرضا شجریان ، همایون شجریان ، علی زندوکیلی ، علیرضا افتخاری ، محمد اصفهانی و … از مهم ترین موارد اجرای مراسم ترحیم عرفانی میباشد.

اجرای تصنیف چرا رفتی از همایون شجریان

برای رزرو مداح در بهشت زهرا میتوانید اطلاعات کامل برگزاری مراسم ترحیم در بهشت زهرا از طریق لینک زیر دریافت کنید.

در صورتی که مایل باشید که مراسم ترحیم به صورت مذهبی توسط مداح انجام گیرد ، مداحان مجموعه هجران از بهترین مداحان کشور میباشند که دارای تاییدیه از کانون مداحان استان تهران ، خانه مداحان و سازمان تبلیغات اسلامی میباشند.

و در صورتی که بخواهید گروه موسیقی آوای هجران به اجرای مراسم ترحیم عرفانی بپردازد این گروه بهترین اجرا را با توجه به سابقه طولانی در اجرای مجالس ختم دارد و همینطور اجرای مراسم ترحیم هنرمندان و نام آوران بر عهده داشته است میتوانید با خیال آسوده مراسم خود را به مابسپارید.

زمان و نحوه رزرو :

برای مراسم های سوم و هفتم ، چهلم و سالگرد که تاریخ مراسم از قبل مشخص است در صورت امکان یک هفته زودتر با مجموع تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را رزرو نمایید .

برای رزرو میتوانید با تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید یا به صورت آنلاین از صفحه فروشگاه خدمات ترحیم هجران اقدام به رزرو نمایید.

خدمات بهشت زهرا :

برای رزرو دیگر خدمات بهشت زهرا از جمله :

رزرو سایبان صندلی

اجاره اکو و مداح

خدمات پذیرایی

چای و نسکافه

حلوا و خرما

پک میوه

گل آرایی و تاج گل

مهماندار

میتوانید از صفحه خدمات بهشت زهرا مشاهده و رزرو کنید .

نکات مهم رزرو آنلاین خدمات مورد نیاز :

گروه موسیقی عرفانی آوای هجران زیر نظر مجموعه خدمات ترحیم هجران قرار دارد . خدمات ترحیم هجران به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه ارائه دنده خدمات مجالس ترحیم میباشد که کلیه رزرو خدمات را به صورت آنلاین ارائه میدهد و شما میتوانید مجموعه خدمات مورد نیاز خود را آنلاین رزرو کنید و بهترین خدمات را دریافت نمایید.

برای سفارش آنلاین این محصول نکات زیر را مد نظر داشته باشید :

  1. انتخاب اکو : با توجه به نیاز مراسم خود و همینطور بودجه مد نظر گرفته میتوانید از بین سیستم صوت معمولی و حرفه ای یک کدام را انتخاب کرده تا در تاریخ و ساعت ثبت شده در سفارش ، این محصول را دریافت نمایید.
  2. تعیین دقیق مکان و زمان مراسم : پس از دریافت مشاور رایگان از مجموعه هجران یا در زمان ثبت سفارش آنلاین اکو و مداح بهشت زهرا حتما مشخصات مزار شامل شماره قطعه ، ردیف و شماره قبر به همراه نام متوفی به صورت دقیق ارسال کنید . ارسال دقیق ساعت و تاریخ مراسم از نکات مهمی میباشد که باید به دقت ارسال شود
  3. با توجه به درخواست بالا برای سفارش این محصول ، در صورتی که مراسم برای مناسبت های سوم ، هفتم ، چهلم و سالگرد میباشد در سریعترین حالت نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید و برای مراسم خاکسپاری و امور فوری با پشتیبان مجموعه هجران تماس بگیرید . در روزهای پنج شنبه و جمعه به علت ازدیاد مراسم ها حتما ۷۲ ساعت قبل از مجلس یادبود نسبت به رزرو اقدام کنید .
  4. شما میتواندی با ارسال پیام به مشاورا مجموعه آوای هجران نسبت به دریافت نمونه کامل مداحی بهشت زهرا اقدام نمایید و مداح یا خواننده مورد نظر را انتخاب نمایید .
  5. در صورتی که نیاز به مشاور دارید و مایل هستید که بین اجرای مذهبی و ترحیم عرفانی یک کدام را انتخاب کنید با ما در تماس باشید تا ضمن ارائه مشاور رایگان بتوانید نمونه های هر دو اجرا در شبکه اجتماعی دریافت کنید و انتخاب خود را انجام دهید .
  6. مدت زمان اجرای مراسم ترحیم یکساعت میباشد و به همین صورت اکو نیز برای یکساعت نصب میشود .

چرا رزرو و سفارش از گروه آوای هجران

گروه موسیقی ترحیم عرفانی آوای هجران با سابقه طولانی به عنوان اولین و بزرگترین گروه ارائه دهنده خدمات فوق و همکاری با موسسه خدمات مجالس ترحیم هجران و همینطور ایران ترحیم به عنوان مرجع خدمات مجالس ترحیم در ایران این تضمین را میدهد که بهترین کیفیت را از خدمات این مجموعه دریافت مینمایید .

  • تعهد ، کیفیت و صداقت
  • سابقه ۲۰ سال ارائه خدمات اکو و مداح بهشت زهرا
  • برگزاری و اجرای مجالس ختم به طور متوسط ۶۰ عدد در طول ماه
  • همکاری با بهترین مداحان و خوانندگان کشور
  • ارائه بهترین سیستم های صوت متناسب با بودجه شما
  • امکان ارسال نمونه های اجرای مختلف در شبکه های اجتماعی و مقایسه آن با یکدیگر
  • گارانتی بازگشت وجه و عدم دریافت وجه در صورت عدم رضایت میزبان
  • ارائه مشاور رایگان در طول ۲۴ ساعت شبانه روز
  • دارا بودن سامانه رزرو آنلاین خدمات بهشت زهرا

تماس برای رزرو :

برای رزرو و مشاور رایگاه با شماره های زیر تماس بگیرید :

۰۲۱۹۱۰۱۶۴۷۴ – ۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴ – ۰۹۳۹۶۱۷۰۳۵۴

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما