اجرای مراسم ترحیم هنرمندان و نام آوران

گروه موسیقی ترحیم عرفانی آوای هجران با توجه به سابقه طولانی اجرا ، کیفیت و تعهد به طور مستمر به اجرای مراسم ترحیم هنرمندان و نام آوران ایران زمین میپردازد.مراسم ترحیم در فضایی از موسیقی سنتی و عرفانی برگزار میشود که توضیحات و نمونه اجرا را پست فوق میتوانید مشاهده کنید.

اجرای مراسم ترحیم هنرمندان
اجرای مراسم ترحیم هنرمندان

نوع اجرای مراسم ترحیم هنرمندان

با توجه به نقش هنری و اجتماعی عزیزان هنرمند سفرکرده گروه موسیقی آوای هجران به همراه بهترین نوازندگان و اساتید سازهای نی ، دف ، تار ، سنتور و … و خوانندگان مطرح کشور به اجرای مراسم ترحیم عرفانی در فضایی از موسیقی سنتی و عرفانی میپردازد. موسسه خدمات ترحیم هجران نیز کلیه تشرفات ترحیم را عهده دار میشود .

در تعدادی از مراسم های یادبود ، اجرای مراسم ترحیم به صورت عرفانی و همراه با سازهای نی ، دف و تار … به همراه خواننده برگزار میگردد . و در تعدادی از مراسم ها مداح مراسم را به شکل مذهبی انجام میدهد . جهت مشاهده تفاوت دو نوع اجرای مراسم ترحیم : ترحیم عرفانی و مداحی بر روی لینک زیر کلیک کنید :

نمونه اجرای مراسم ترحیم هنرمندان و نام آوران

گروه موسیقی عرفانی آوای هجران این افتخار را دارد که به اجرای مراسم ترحیم هنرمندان و نام آوران ایران زمین بپردازد و همیشه سعی مجموعه بر این بوده است مراسمی شایسته این عزیزان و دوستداران آنها اجرا کند . در تصاویر زیر میتوانید نمونه کامل اجرای مراسم ترحیم هنرمندان عزیز سفر کرده را مشاهده کنید :

مراسم یادبود ماه چهره خلیلی

ماه‌ چهره خلیلی‌زاده (۲۵ دی ۱۳۵۵ – ۱۷ مرداد ۱۳۹۹) بازیگر ایرانی بود.او در طول حرفه خود در بیش از ۳۰ اثر ایفای نقش کرده‌است. ماه‌چهره خلیلی در ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ بر اثر سرطان لوزالمعده در ۴۳ سالگی در لندن درگذشت. پیکر او در ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ با حضور خانواده و دوستانش در آرامستان مسلمانان منطقهٔ هِندون واقع در شمال غرب لندن به خاک سپرده شد .

مراسم های متعددی به یاد این هنرمند گرامی در اقصی نقاط دنیا توسط خانواده و دوستداران ایشان برگزار گردید . در مراسم هایی که خانواده ایشان در ایران ترتیب دادند گروه موسیقی ترحیم آوای هجران به اجرای مراسم پرداخته است .


مراسم یادبود زنده یاد داریوش مهرجویی و همسرشان

مراسم شب هفت داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی شامگاه امروز شنبه ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از هنرمندان در ساختمان شماره دو خانه سینما برگزار شد و گروه موسیقی ترحیم آوای هجران در این مراسم به اجرا پرداختند.

اجرای مراسم ترحیم داریوش مهرجویی
مراسم یادبود زنده یاد داریوش مهرجویی

مراسم یادبود اکبر گلپایگانی

اکبر گلپایگانی (۱۰ بهمن ۱۳۱۲ – ۱۳ آبان ۱۴۰۲)مشهور به گلپا، خوانندهٔ ایرانی بود که در سبک موسیقی سنتی ایرانی کار می‌کرد.او یکی از پیشگامان موسیقی دستگاهی ایران بود. در طول دوران فعالیتش حدود ۳۰۰ اثر رسمی از او منتشر شد. اکبر گلپایگانی در تاریخ ۱۳ آبان ۱۴۰۲ به علت کهولت سن درگذشت . مراسم های یادبود مختلفی برای این استاد برگزار شد که گروه موسیقی آوای هجران به اجراهای متعددی پرداخت .

این مراسم در تاریخ ۱۸ آبان در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شده است

مراسم یادبود زنده یاد حسین عرفانی

حسین عرفانی پارسائی (۵ مرداد ۱۳٢١ – ۲۱ شهریور ۱۳۹۷) دوبلور، مدیر دوبلاژ ، گوینده، بازیگر و مجری رادیو اهل ایران بود. او کار دوبله را از سال ۱۳۴۰ و مدیریت دوبلاژ را از ۱۳۵۶ آغاز کرد .

حسین عرفانی که به علت ابتلا به سرطان ریه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری بود، روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ در سن ۷۶ سالگی درگذشت و مراسم یادبود این هنرمند توسط گروه آوای هجران برگزار گردید.

یادبود زنده یاد شهلا ناظریان

شهلا ناظریان در سال ۱۳۲۶ در تهران متولد شد و به تشویق مادرش از سال ۱۳۴۱ و همزمان با تحصیل در دبیرستان وارد عرصهٔ دوبله شد. .بازیگری در تئاتر را از سال ۱۳۶۸ تجربه کرد و همچنین در سریال‌های تلویزیونی «این خانه دور است» (ساختهٔ بیژن بیرنگ و مسعود رسام) و داستان یک شهر (ساختهٔ خسرو معصومی) و فیلم‌های سینمایی «خوش‌خیال»، «پرِ پرواز» و «شب بخیر غریبه» به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته‌است. اجرای مسابقهٔ تلویزیونی «تلاش» به همراه حسین عرفانی و نیز گویندگی در تیزرهای تبلیغاتی از دیگر فعالیت‌هایش به‌شمار می‌آیند.

همسر وی زنده یاد حسین عرفانی نیز از بهترین دوبلورهای ایران نیز بوده است که در ۱۳۹۷ درگذشت و اجرای مراسم این عزیز هنرمند نیز بر عهده گروه آوای هجران بود .

خانم شهلا ناظریان ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سن ۷۴ سالگی براثر ایست قلبی درگذشت. پیکر وی روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

اجرای مراسم یادبود این هنرمند برجسته در چهلمین روز درگذشت وی توسط گروه موسیقی عرفانی آوای هجران برگزار گردید.

چهلمین روز درگذشت زنده یاد شهلا ناظریان

مراسم یادبود زنده یاد محمد کریم فضلی بنیانگذار مجموعه گلرنگ

محمد کریم فضلی از کارآفرینان و صنعتگران برتر تاریخ ایران میباشد وی موسس و بنیانگدار مجموعه صنعتی گلرنگ میباشد .محمد‌کریم فضلی با بیش از نیم قرن سابقه کارآفرینی در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ فوت می‌کند و مهدی فضلی، مسیر پدر را ادامه می‌دهد. محمد‌کریم فضلی با شرایطی سخت کار خودش را شروع و آن را یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های صنعتی ایران کرد .


زنده یاد مهرداد میناوند

مهرداد میناوند (۹ آذر ۱۳۵۴ – ۸ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران بود. وی برای باشگاه‌های گوناگونی از جمله پاس تهران، پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب، و سپاهان بازی کرد. میناوند همراه با تیم پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد و با اشتورم گراتس ۱ قهرمانی در لیگ اتریش، ۱ قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۳ سال حضور پیاپی و ۱۹ بازی در لیگ قهرمانان اروپا و ۲ بازی در لیگ اروپا را تجربه کرد.

اجرای مراسم خاکسپاری ، هفتم و چهلم توسط مجموعه خدمات ترحیم هجران در بهشت زهرا انجام گرفت .

مراسم ترحیم زنده یاد مهرداد میناوند

مراسم یادبود زنده یاد مهندس محسن غفاری

مهندس محسن غفاری بنیانگذار چسب غفاری میباشد که به پدر چسب ایران مشهور است .

مراسم یادبود زنده یاد مهندس غفاری کارآفرین بزرگ ایران در کارخانه چسب غفاری توسط گروه موسیقی ترحیم عرفانی آوای هجران اجرا گردید.


سانحه هواپیمای اوکراینی

پرواز ۷۵۲ خطوط هوایی اوکراین (PS۷۵۲) معروف به هواپیمای اوکراینی روز ۱۸ دی ۱۳۹۸ (هشتم ژانویه) دقایقی پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی تهران دچار حادثه‌ای تلخ شد و سقوط کرد و همهٔ ۱۷۶ سرنشین این پرواز جان باختند. مجموعه آوای هجران در مراسم های متعددی که برای این عزیزان توسط خانوادهایشان بر سر مزار یا تالار پذیرایی ، منزل برگزار گردید به اجرای مراسم پرداخته است .


سانحه کشتی سانچی

سانچی، کشتی نفتکش ایرانی در روز ۱۶ دی ماه ۱۳۹۶، با برخورد با یک کشتی تجاری کریستال متعلق به کشور چین با تمامی خدمه و سرنشینان خود دچار حریق و پس از چند روز کاملا غرق شد.حادثهٔ تصادف ۲ کشتی در آب‌های چین بود که روز ۶ ژانویه ۲۰۱۸ اتفاق افتاد؛ بر اثر آن کشتی ایرانی سانچی هرگز به مقصد نرسید و در پی حادثه‌ای تلخ پس از ۹ روز سوختن در آتشی که به گفته کارشناسان دمای آن در آخرین دقایق به ۹۰۰ درجه سانتیگراد رسیده بود، غرق شد.

سانچی ۳۲ سرنشین داشت که شامل ۳۰ نفر ایرانی و ۲ تبعه بنگلادشی بود و با توجه به اینکه اجساد این عزیزان هیچگاه پیدا نشد ، خانواده های این عزیزان مراسم های یادبود متعددی برگزار نمودند که گروه موسیقی آ.ای هجران افتخار اجرای این مراسم ها را داشته است .


مراسم یادبود زنده یاد آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی (۱۰ اردیبهشت ۱۳۳۶ – ۱۴ مهر ۱۴۰۲) بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی بود. او در طول بیش از چهار دهه فعالیت، یکی از پرکارترین بازیگران ایرانی به‌شمار می‌رفت و در بیش از ۴۰ نمایش، حدود ۸۰ فیلم و بیش از ۷۰ مجموعه حضور یافت . پسیانی یکی از پیشگامان تئاتر تجربی در ایران دانسته می‌شود.وی در تاریخ ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شد .

آتیلا پسیانی
اجرای مراسم یادبود زنده یاد آتیلا پسیانی

گروه موسیقی عرفانی آوای هجران در مراسم خاکسپاری این هنرمند به اجرا مراسم پرداخت.

زنده یاد مینا سرلک

مینا سرلک بازیگر و دستیار صحنه ۴۴ ساله در تهران بوده که به علت بیماری سرطان فوت کرد .مینا سرلک از دستیاران صحنه جوان سینمای ایران که سابقه حضور در پروژه‌های «بی همه چیز»، «آکتور»، «مغز استخوان» و … را در کارنامه اش داشت. گروه موسیقی ترحیم آوای هجران در مراسم یادبود این عزیز در تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۲ به اجرای مراسم پرداخته است .

اجرای تصنیف ببار ای بارون ببار
اجرای تصنیف لالایی از علی زندوکیلی در مراسم یادبود زنده یاد مینا سرلک

سرتیپ هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

امیر سرتیپ صدیق متولد ۱۹ بهمن ۱۳۲۰ در تهران ، درگذشته ۱۸ تیر ۱۳۹۹، سرتیپ خلبان اف- ۴ فانتوم ۲ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده اسبق نیروی هوایی بین سال‌های ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۵ بود.

او از شجاعان حرفه هوانوردی در جنگ با پروازهای بمباران هوایی علیه ارتش عراق شرکت داشت. در سال ۱۳۶۰ به مقام فرماندهی پایگاه یکم شکاری در مهرآباد تهران رسید و چندی نگذشت که به فرماندهی نیروی هوایی برگزیده شد.

امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش، بعد از ظهر ۱۸ تیر ۹۹، در سن ۷۹ سالگی بر اثر بیماری در بیمارستان ۵۰۱ ارتش دار فانی را وداع گفت.


مراسم یادبود زنده یاد براتپور فرزند کاپیتان براتپور فرمانده عملیات اچ ۳

این مراسم یادبود توسط بهترین مداح اجرای مراسم ختم با همکاری مجموعه هجران برگزار گردید.


مراسم ختم مجازی و یادبود امیر سرتیپ خلبان منوچهر محققی

این مراسم در تاریخ ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۲۰ الی ۲۱ توسط مجموعه هجران برگزار گردید . امیر سرتیپ خلبان منوچهر محققی از خلبانان هواپیمای فانتوم F4 در دوران دفاع مقدس که یکی از رکوردداران پرواز با این هواپیمای شکاری است .


زنده یاد مهندس محمد پارسا

مهندس محمد پارسا، مالک و موسس مجموعه بلواندپی و پارس تابلو، عضو هیات موسس و رییس سابق هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران، رییس هیات مدیره فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته و یکی از فعالان بنام و موثر بخش خصوصی صنعت برق و انرژی کشور بود .

مراسم یادبود زنده یاد مهندس محمد پارسا در اتاق بازرگانی ، صنعت و کشاورزی ایران توسط گروه موسیقی عرفانی آوای هجران برگزار گردید .

اجرای مراسم ترحیم مهندس پارسا در اتاق بازرگانی تهران

کاپیتان جلال پورگان

امیر سرتیپ خلبان کاپیتان جلال پورگان از برجسته ترین فرماندهان نیروی هوایی ارتش و بهترین خلبانان نیروی هوایی بوده است . مراسم ترحیم این افتخار میهن توسط مجموعه هجران در مجموعه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.


برای مشاوره و رزرو اجرای مراسم ترحیم به صورت ترحیم عرفانی ، مداحی یا ختم مجازی به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید و یا با تلفن های ۰۲۱۹۱۰۱۶۴۷۴ – ۰۹۳۹۶۱۷۰۳۵۴ – ۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴ تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما