مراسم ترحیم در هتل هما

از سالن های مناسب برای برگزاری مجالس ختم میتوان از مجموعه سالنهای مراسم ترحیم در هتل هما تهران نام برد . این سالن با نام های زمرد نامگذاری شده است .سالنی که ظرفیت آن در چیدمان U شکل (بین ۹۰ تا ۱۸۰ میهمان)، در چیدمان ضیافتی (بین ۳۵۰ تا ۵۰۰ نفر)، در چیدمان سینمایی (بین ۵۰۰ تا ۹۰۰ نفر) و در چیدمان مستطیل نیز (بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر) است.

مراسم ترحیم در هتل هما
مراسم ترحیم در هتل هما

برگزاری مراسم ترحیم در هتل هما تهران

هتل هما پنج ستاره تهران، برجی باشکوه در قلب شهر تهران و واقع در یکی از بهترین قسمت های شمال خیابان اصلی شهر، ولیعصر است که امکان دسترسی آسان شما را به مراکز مهم اقتصادی، سیاسی، جاذبه های فرهنگی، تاریخی و شاهراه های اصلی شهر فراهم میسازد. ما در هتل هما تهران، سنت و مدرنیته را در هم آمیخته ایم تا با ایجاد فضایی گرم و صمیمی، حس در خانه بودن را به شما هدیه کنیم و مفتخریم ارائه دهنده خدمات و تسهیلاتی متفاوت به شما هستیم. هدف ما تضمین اقامتی آسوده، لذت بخش و خلق خاطره هایی به یاد ماندنی، طی مدتی است که میزبانی شما را بر عهده داریم و این مهم را با بهره گیری از مدرنترین تکنولوژی و دانش روز و بهره مندی از باتجربه ترین پرسنل هتلداری برای مهمانان خود مهیا نموده ایم.

سالن زمرد هتل هما تهران

سالن زمرد هتل هما تهران که مجهز به آخرین تکنولوژی‌های مدرن و به‌روزترین سیستم‌های صوتی و تصویری است، برای خدمات‌رسانی بهتر در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. ناگفته نماند، شما با رزرو سالن زمرد هتل هما تهران این امکان در اختیارتان قرار می‌گیرد که از فضایی دلنشین همراه با لوسترهای درخشان بهره‌مند شوید. لوسترهایی باشکوه که با گذشت سال‌ها از زمان ساختش، هنوز هم زیبا به نظر می‌رسد و بر جذابیت‌های این هتل ۵ ستاره می‌افزاید. این سالن با طول و عرض ۳۰ و مساحت ۹۰۰ متر مربع، امکانات و خدماتی مجهز دارد که می‌توان به اینترنت پرسرعت، سالن جانبی، نورپردازی ثابت، اشاره گر، ال ای دی، میکروفون بی سیم، رول آپ، اتاق فرمان و امکان برگزاری نمایشگاه در سالن اشاره کرد. از دیگر مزیت‌های سالن زمرد هتل هما تهران، امکان برگزاری مراسم بر روی سِن بلندی است که با سنگ مرمر طراحی شده‌اند و با چند پله به سالن منتهی می‌شود .

این سالن میتواند بین ۹۰ الی ۹۰۰ نفر با توجه به نوع چینش صندلی پذیرای مراسم ترحیم در هتل هما باشد . این سالن پذیرایی دارای سن اختصاصی اجرای مراسم ترحیم میباشد که این سن میتواند در بک گراند خود تلویزیون شهری نیز داشته باشد و میتوانید تصاویر و فیلم های مورد نظر برای مراسم ترحیم را پخش کندی و در طول مراسم میهمانان مشاهده کنند .

سالن مروارید هتل هما

علاوه بر سالن زمرد برای برگزاری و اجرای مراسم ترحیم میتوانید از سالن نگین نیز استفاده کنید .این سالن با ظرفیت حداکثر ۷۰۰ نفر و با مساحت ۷۳۰ متر مربع در طبقه ۲ قرار گرفته که بیشتر برای همایش ها، دوره های آموزشی، نمایشگاه و عروسی و مراسم ترحیم انتخاب می شود. این سالن در طبقه پایین سالن زمرد قرار دارد و این دو توسط راه اختصاصی به هم مرتبط می شوند و بین آن ها سالن دیگری قرار گرفته است که بیشتر جهت اتاق VIP یا اتاق عقد مورد استفاده قرار می گیرد.

اجرای مراسم ترحیم در هتل هما تهران

گروه موسیقی ترحیم عرفانی آوای هجران به عنوان اولین گروه موسیقی ترحیم و با تجربه طولانی در زمینه اجرای مراسم ترحیم عرفانی اجراهای متعددی را در مجموعه هتل های هما در شهرهای مختلف ایران داشته است .

مراسم ترحیم در هتل هما
اجرای مراسم ترحیم در سالن زمرد هتل هما تهران

اجرای مراسم ترحیم در هتل هما و سالن زمرد و دیگر سالنهای این مجموعه به همراه سازهای نی ، دف ، تار و خواننده آوای هجران برگزار گردیده است . مدت زمان اجرا ۴۵ دقیقه الی یکساعت میباشد .

اجرای مراسم در فضایی از موسیقی عرفانی انجام میشود . شما میتوانید جهت مشاهده نمونه کامل اجرای مراسم ترحیم عرفانی بر روی دکمه زیر کلیک کنید .

مشاوره و رزرو

کارشناسان مجموعه هجران آمادگی پاسخگویی ۲۴ ساعته برای مشاوره رایگان و همینطور رزرو گروه موسیقی را دارند . با تماس با ما میتوانید ضمن دریافت مشاوره مجموعه کامل اجرای مراسم ترحیم را جهت مشاهده دریافت نمایید . ۰۲۱۹۱۰۱۶۴۷۴ – ۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴

آدرس و تلفن هتل هما :

آدرس: تهران، میدان ونک، انتهای خیابان برزیل شرقی، بن بست لاله، پلاک ۲

۸۸۷۷۳۱۳۵

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما