مراسم ترحیم هتل اسپیناس پالاس

برگزاری مراسم ترحیم در هتل اسپیناس پالاس که یکی از بزرگ ترین ، مجلل ترین هتل های کشور میباشد میتواند خیال صاحبین عزا را از لحاظ موقعیت تالار پذیرایی و … راحت کند . این هتل با معماری شگفت انگیز آن باعث شده است که به آن لقب کاخ بدهند . سالن های متعدد برای برگزاری انواع مراسم ترحیم و یادبود ، عروسی ، همایش ها و … با بالاترین امکانات تشریفاتی و سمعی و بصری از مهم ترین موارد این مجموعه میباشد .

اجرای مراسم ترحیم هتل اسپیناس پالاس
اجرای گروه موسیقی آوای هجران در هتل اسپیناس پالاس

مشخصات تالارهای پذیرایی هتل اسپیناس پالاس

این هتل دارای ۱۱ سالن است که برای برگزاری مراسم مختلفی از قبیل جلسات اداری، همایش، ضیافت، کارگاه آموزشی و دیگر رویدادها و مراسم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. خدمات صوتی و تصویری ارائه شده در سالن های هتل اسپیناس پالاس در نوع خود بی‌نظیر است و شما می‌توانید از ویدئوپروژکتورها، میکروفون‌ها، میکسرهای صدا، اینترنت و رایانه، پخش‌کننده‌های صوتی و دیگر خدمات برتر از جمله خدمات گل‌آرایی در این سالن‌ها استفاده کنید. چینش‌های مختلف سالن‌ها به شما اجازه می‌دهد مراسم مختلف خود را با تعداد متفاوتی از میهمانان به خوبی مدیریت کنید .

سالن های پذیرایی هتل اسپیناس پالاس

یازده سالن هتل اسپیناس پالاس تهران با نام‌های سالن رویال هال ، سالن پالاس هال، سالن پارسا، سالن برنا، سالن پارسه یک و پارسه دو، سالن امیران یک و امیران دو، سالن VIP لاتون، سالن ایوان و سالن آمفی تئاتر بی‌شک از جمله بهترین گزینه‌ها برای برگزاری مراسم شما در کلان شهر تهران خواهند بود.

سالن های امیران

 سالن امیران ۱ با زرق و برق ویژه خود، شکوهی دوچندان به مراسم شما خواهد بخشید. این سالن ۱۱۲۸ متر مربع است و ۸۰۰ نفر ظرفیت دارد. سالن امیران ۲ با امکانات فوق پیشرفته و ظرفیت ۸۰۰ نفره خود از دیگر سالن‌های باشکوه هتل اسپیناس پالاس به شمار می‌آید.

سالن های پارسه هتل اسپیناس پالاس

سالن پارسه یک، باشکوه و زرق و برق و ظرفیت ۳۵۰ نفریش آماده میزبانی از میهمانان شما خواهد بود. سالن پارسه دو نیز رویدادهای کوچک‌تر شما را با ظرفیت ۲۵۰ نفر میزبانی خواهد کرد

تالار ایوان

تالار ایوان با ظرفیت ۳۰۰ نفری از زیباترین سالن‌های شهر تهران، سالن چندمنظوره گراندهال که با نام تالار بزرگ نیز شناخته می‌شود،

اجرای مراسم ترحیم در هتل اسپیناس پالاس

برای رزرو تالار های پذیرایی و سالن های مراسم در هتل اسپیناس پالاس با توجه به تعداد میهمانان میتوانید رزرو خود را انجام دهید . برای اجرای مراسم ترحیم در این هتل با شکوه میتوانید از گروه موسیقی آوای هجران که به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین گروه برگزاری و اجرای مراسم ترحیم و یادبود میباشد بهره ببرید.

اجرای تصنیف جان پدر کجاستی ار همایون شجریان توسط گروه آوای هجران

کروه موسیقی ترحیم عرفانی آوای هجران متشکل از نوازندگان سازهای سنتی و پاپ میباشد . سازهایی مانند : نی ، دف ، تار ، سه تار ، تار ، سنتور ، ویولن ، ویولن سل ، کیبرد ، عود ، باغلاما ، کلارینت و غیره میباشد که بنا به خواست میزبان در گروه استفاده میشود .

اجرای تصنیف گلپونه از زنده یاد استاد ایرج بسطامی توسط گروه موسیقی آوای هجران

تمامی نوازندگان و خوانندگان گروه آوای هجران از برجسته ترین اساتید موسیقی سنتی و پاپ ایران زمین میباشند که به اجرای مراسم میپردازند .

اجرای مراسم ترحیم عرفانی در فضایی از موسیقی سنتی و عرفانی انجام میشود . خواندن اشعار شاعران بزرگان ایران زمین از جمله : حافظ ، سعدی ، مولانا و شاعران معاصری همچون پروین اعتصامی در طول مراسم اجرا میگردد . خواندن و تاجرای تصنیف هایی از بزرگام موسیقی ایران از دیگر موارد اجرای مراسم ترحیم میباشد .

گروه موسیقی عرفانی آوای هجران با سابقه طولانی در اجرای مراسم در تمامی هتل ها از جمله هتل اسپیناس بلوار کشاورز و اسپیناس پالاس سعادت آباد به عنوان پرکارترین گروه در این مجموعه ها میباشد . جهت مشاهده نمونه های اجرای بیشتر به اینستاگرام هجران و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید

رزرو گروه موسیقی برای اجرای مراسم ترحیم

برای رزرو و مشاوره رایگان جهت اجرای گروه موسیقی ترحیم و دریافت نمونه های کامل اجرا با شماره های زیر تماس بگیرید :

۰۲۱۹۱۰۱۶۴۷۴ – ۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴

مزیت های برگزاری مراسم در هتل اسپیناس پالاس

هتل بزرگ و مجلل اسپیناس پالاس که در سال ۱۳۹۴ بر بلندای ارتفاعات شمال غربی تهران در منطقه سعادت آباد افتتاح گردید . این هتل دارای ۱۱ سالن برای برگزاری انواع مراسم میباشد . محیط فوق لاکچری با دیزاین اختصاصی برای هر سالن از مهم ترین موارد این مجموعه میباشد . سالن های پذیرایی این مجموعه دارای ظرفیت های مختلفی برای برگزاری مجالس ختم میباشد که شما میتوانید با توجه به نیاز خود اقدام به رزرو از این مجموعه نمایید .

تمامی سالن های این مجموعه دارای امکانات به روز و پیشرفته تسرفاتی و همینطور سمعی و بصری مانند : سیست های صوت و تصویر پیشرفته میباشد . گل آرایی و شمع آرایی و تزیین میز یادبود نیز توسط این مجموعه با بالاترین کیفیت انجام میگیرد .

دسترسی به اتوبانهای یادگار امام ، چمران ، نیایش از مهم ترین مزیت های این مجموعه میباشد . پارکینگ های متعدد با گنجایش کامل میهمانان خیال میزبان را بابت جای پارک ماشین میهمانان راحت میکند .

کیفیت غذای فوق العاده با تنوع بسیار بالا منوی غذایی به همراه پرسنل و مهمانداران آموزش دیده از مزیت های دیگر این مجموعه میباشد.

آدرس و تلفن

برای رزرو تالار های پذیرایی این مجموعه با شماره های زیر تماس بگیرید :

تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی خیابان ۳۳، شماره ۲۱، هتل اسپیناس پالاس

۰۲۱-۷۵۶۷۵

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما