باغ تالار موسوی

باغ تالار موسوی یکی از باغ تالارهای خوب و بسیاز زیبا در منطقه غرب تهران (چیتگر) میباشد. این تالار پذیرایی دارای ۴ سالن اختصاصی با ظرفیت حداکثر ۱۰۰۰ نفر که هر سالن ظرفیت ۲۵۰ نفر را دارا می‌باشد. از بهترین باغ تالارهای چیتگر بدون شک همین باغ تالار میباشد .

باغ تالار موسوی
اجرای مراسم ترحیم گروه آوای هجران

این تالار پذیرایی دارای فضای بسیار بزرگ و زیبا ، آب نماهای شیک و محیطی بسیار مدرن میباشد که شما میتوانید برای برگزاری مراسم های مختلف از جمله مراسم ترحیم و یادبود آن را رزرو و از گروه موسیقی آوای هجران به عنوان گروه رسمی این باغ تالار استفاده کنید .

این باغ تالار هم از دیگر مکان های محدوده چیتگر مستثنی نیست و پوشیده از درختان و گل ها و محوطه ی سرسبز و چشم نواز است که در هر چهار فصل سال توانایی برگزاری مراسم های شکوهمند شما را در محوطه به صورت سر پوشیده دارد.آب نما های زیبا،مجسمه ها،نمایی که از پارک جنگلی چیتگر دارد و مناظر جذاب دیگر این باغ تالار را منحصر به فرد نموده و قاب های جالبی برای ثبت لحظات تکرار نشدنی شما خلق کرده است.

این مجموعه در هر ۴ سالن طراحی بی نظیری دارد ، استفاده از میز و صندلی های بسیار شیک ، ظروف پذیرایی لاکچری و مهماندارهای آموزش دیده به همراه گل آرایی و شمع آرایی ها بسیار زیبا و طراحی میز یادبود میباشد . از مهم ترین موارد این تالار مجهز بودن هر ۴ سالن این مجموعه به سن و جایگاه اختصاصی برای اجرای میباشد که بسیار برای زیبایی و نظم برگزاری مجالس مهم میباشد .

اجرای مراسم ترحیم در باغ تالار موسوی

برای اجرای مراسم ترحیم در این مجموعه میتوانید از گروه موسیقی ترحیم آوای هجران با سابقه طولانی در اجرای مجالس یادبود استفاده نمایید . با توجه به اینکه این تالار پذیرایی مراسم ترحیم از بهترین و لاکچری ترین مکان های برگزاری مجالس میباشد برای اجرای مراسم ترحیم نیز باید از بهترین های موسیقی سنتی و عرفانی استفاده کنید .

مجموعه خدمات ترحیم هجران به عنوان قدیمی ترین مجموعه تشریفات مراسم ختم و یادبود با این تالار نیز همکاری دارد . مدیریت باغ تالار موسوی از بهترین مدیران میباشد که دلسوزانه سعی در بهترین حالت برگزاری مجلس را دارد .

اجرای تصنیف گلپونه ها از زنده یاد ایرج بسطامی

گروه آوای هجران با گردآوری برترین خوانندگان موسیقی و پاپ کشور به همراه نوازندگان برجسته سازهای نی ، دف و تار ، سنتور و دیوان و غیره مراسم را در محیطی از موسیقی سنتی و عرفانی با اجرای اشعاری از شعرای بزرگ و به نام ایران زمین از جمله : حافظ ، سعدی ، مولانا ، پروین اعتصامی و … و اجرای اشعاری در وصف زنده یاد و تصنیف هایی از بزرگان موسیقی ایران از جمله : استاد محمدرضا شجریان ، همایون شجریان ، بنان ، مرضیه ، علیرضا قربانی ، سالار عقیلی و خوانندگان پاپ اجرا مینماید .


با توجه به اینکه این مجموعه از باغ تالارهای لاکچری تهران در منطقه غرب میباشد لذا اجرای مراسم ترحیم نیز در این تالار باید متناسب با کیفیت این مجموعه باشد به همین منظور گروه موسیقی آوای هجران به عنوان گروه رسمی باغ تالار موسوی اجرای با کیفیت و بدون نقص با بهترین نفرات موسیقی انجام میدهد .

اجرای تصنیف تو خنده دوری از یاد علیرضا قربانی توسط گروه موسیقی آوای هجران

مدت زمان اجرا در باغ تالار موسوی ۴۵ دقیقه الی یکساعت میباشد که بنا به سفارش میزبان قابل تغییر میباشد و همینطور شما میتوانید لیست تصنیف های مورد علاقه خود را جهت اجرا ارسال کنید .

در صورتی که میزبان تصنیف و آهنگ خاصی برای اجرا مدنظر داشته باشد به مدیریت گروه اعلام میکند و آوای هجران با تمرین به بهترین شکل این سفارش را انجام میدهد .

آهنگ باران میبارد امشب

ویژگی ها و امکانات

این سالن و باغ دارای ویژگی های متعددی میباشد که خیال میزبان را بابت برگزاری بهترین مراسم راحت میکند از ویژکی های بارز متوان موارد زیر را نام برد :

  •  طبخ غذاهای مدرن و به روز
  • وجود آب نما و چشم انداز
  • گل آرایی در سالن و فضای باز
  • اتاق عقد و سالن عقد مجزا برای منراسم های عروسی و شادی
  • شمع آرایی و طراحی میز یادبود
  •  پارکینگ اختصاصی و بزرگ
  •  نور پردازی و آتش بازی
  • سیستم صوتی حرفه ای بی نظیر
  • پرسنل مجرب و آموزش دیده
  • دسترسی آسان در محدوده غرب تهران و اتوبانهای شیخ فضل الله ، همت ، حکیم ، آزادگان

چگونگی رزرو گروه موسیقی

برای رزرو گروه موسیقی آوای هجران و اجرا در باغ تالار موسوی پس از مشاهده نمونه های موجود در سایت ، اینستاگرام و واتس اپ با شماره های زیر تماس بگیرید

  • ۰۹۳۹۶۱۷۰۳۵۴ – ۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴ – ۰۲۱۹۱۰۱۶۴۷۴

همینطور شما میتوانید جهت مشاهده نمونه کامل اجرا بر روی دکمه زیر کلیک کنید

رزرو تالار پذیرایی و آدرس

برای رزرو این تالار زیبا میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۱۱۲۰۲۱۶ – 09121042465 – 44742006  – 44742007

آدرس : تهران، ورودی پارک چیتگر، خیابان کوهک، نسیم ۵، باغ عروسی موسوی

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما