مراسم ترحیم در هتل لاله

جهت برگزاری مجالس ختم و یادبود در تالارهای پذیرایی و هتل ها میتوانید از این نوشته که معرفی اجرای مراسم ترحیم در هتل لاله تهران میباشد استفاده کنید و نسبت به رزرو و کسب اطلاعات کامل این مجموعه اقدام نمایید .

اجرای مراسم ترحیم در هتل لاله

این هتل در سال ۱۳۵۰ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۷۶ بازسازی شده است.این هتل به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی به جاذبه های تاریخی و دیدنی و راه های اصلی شهر در موقعیت ویژه ای قرار دارد. هتل لاله تهران برای برگزاری مراسم ترحیم دارای سالن های متعدد با ظرفیت های مختلف میباشد .

سالن های مراسم ترحیم در هتل لاله

سالن های اجرای مراسم ترحیم در هتل لاله با ظرفیت ۶۰ الی ۴۰۰ نفر میزبان مجالس ختم خواهد بود . سالن گلزار در هتل لاله تهران با ظرفیت‌های متنوع می‌تواند گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم متنوع شما باشد. با توجه به موقعیت قرارگیری هتل لاله تهران و دسترسی آن به شاهراه‌های اصلی شهر و مراکز اداری، تفریحی، دانشگاهی و درمانی، سالن گلزار انتخاب بسیاری از برگزار کنندگان همایش و دیگر مراسم است.

اجرای تصنیف حیدر بابا در مراسم ترحیم هتل لاله

مساحت سالن گلزار ۷۰۰ متر مربع به طول ۳۰ و عرض ۱۹ میباشد که ارتفاع سقف آن ۵ متر میباشد . این سالن در طبقه همکف واقع شده است و هیچ ستونی در این سالن وجود ندارد . جای پارک مناسب از مزیت های این سالن میباشد .

مراسم ترحیم هتل لاله
مراسم ترحیم هتل لاله

برای یک مجلس یادبود با تعداد بین ۲۰۰ تا ۳۸۰ نفر می‌توانید این سالن را انتخاب کنید. در چیدمان سینمایی سالن گلزار بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میهمان، در چیدمان کلاسی بین ۸۰ تا ۱۰۰ میهمان و در ظرفیت U شکل بین ۴۰ تا ۷۰ میهمان را می‌توانید پذیرایی کنید.

آدرس: تهران – خیابان فاطمی – جنب خیابان حجاب

اجرای مراسم ترحیم عرفانی آوای هجران

گروه موسیقی ترحیم آوای هجران با سابقه طولانی اجرا در تمامی هتل ها و تالارهای پذیرایی و همچنین هتل لاله تهران این اطمینان را به شما میدهد که بهترین اجرا برای مجالس یادبود عزیزانتان خواهد بود .

اجرای مجلس یادبود

استفاده از سازهای موسیقی سنتی ایران زمین از جمله : نی ، دف ، تار ، سنتور و … در فضایی از موسیقی سنتی و عرفانی و تلفیقی از موسیقی کلاسیک و پاپ به اجرای مراسم میپردازد .

مزیت های رزرو گروه موسیقی آوای هجران :

گروه موسیقی ترحیم عرفانی آوای هجران با توجه به سابقه طولانی در موسیقی سنتی ، عرفانی به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین گروه مراسم های یادبود در کنار شما خواهد بود .

  • سابقه طولانی اجرای مراسم ترحیم
  • استفاده از بهترین خوانندگان و نوازندگان مطرح کشور
  • امکان انتخاب تصنیف ها برای اجرای گروه
  • تعهد آوای هجران به زمان شروع مراسم
  • تضمین بالاترین کیفیت اجرا در کشور

جهت مشاهده نمونه های کامل اجرای مراسم ترحیم عرفانی بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مشاوره و رزرو :

جهت رزرو و مشاوره اجرا در هتل ها ، تالارهای پذیرایی ، منزل و سالن های اجتماعات با ما در تماس باشید تا با دریافت مشاوره اقدام به رزرو نمایید .

شماره تماس : ۰۲۱۹۱۰۱۶۴۷۴ – ۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما