رستوران شاندیز گالریا

رستوران شاندیز گالریا یک رستوران لوکس در منطقه شمال غرب تهران خیابان ولنجک میباشد. برای برگزاری مراسم ترحیم لاکچری میتوانید از این رستوران استفاده کنید . این رستوران در طبقه ۸ برج گالریا واقع شده است.

مراسم ترحیم در رستوران شاندیز گالریا

رستوران شاندیز گالریا دارای چهار سالن میباشد که مجموعا ظرفیت ۷۵۰ نفر میهمان را دارد . سالن مجزا برای برگزاری مراسم ترحیم و یادبود در این مجموعه طراحی شده است که گنجایش ۲۵۰ نفر میباشد.تزیین میز یادبود ، گل آرایی و شمع آرایی میزهای پذیرایی ، ورودی مجزا از رستوران و … مواردی است که میتوانید با آسودگی خاطر مراسم ترحیم خود را برگزار کنید.

موسسه خدمات مجالس ترحیم هجران با در نظر گرفتن سابقه برگزاری مراسم ترحیم و یادبود در کلیه تالارها و رستوران ها ، این مجموعه را به همه عزیزان برای برگزاری مراسم ترحیم لاکچری پیشنهاد میکند.

اجرای مراسم ترحیم :

گروه ترحیم آوای هجران از تاسیس این رستوران به عنوان گروه موسیقی ترحیم شاندیز گالریا کلیه مراسم های ترحیم این مجموعه را اجرا کرده است . اجرای مراسم ترحیم عرفانی به همراه سازهای نی ، دف ، تار ، سنتور و … میباشد .

جهت مشاهده نمونه کامل مراسم ترحیم عرفانی بر روی دکمه زیر کلیک کنید :

مزایای تالار :

از مزایای این تالار برای برگزاری مراسم ترحیم میتوان به موقعیت جغرافیایی تالار اشاره کرد . تالار و رستوران شاندیز گالریا در ولنجک واقع شده است . دارای ۱۰ طبقه پارکینگ طبقاتی میباشد . ۴ آسانسور برای میهمانان در نظر گرفته شده است . این رستوران با معماری ایتالیایی و سنگ های درجه یک ایتالیایی ساخته شده است . میزها و صندلی ها ، ظروف پذیرایی از بهترین برندهای اروپایی میباشد . پرسنل آموزش دیده و غذایی با کیفیت بسیار عالی میباشد که از لحاظ غذا میتوان آن را در بین ۵ رستوران برتر ایران قرار داد .

رستوران شاندیز گالریا
سالن vip مجموعه شاندیز گالریا

تراس بزرگ شاندیز با ویو چشم نواز شهر تهران و نیز سرویس دهی در سطح استاندارد بین المللی و هر آنچه که از کیفیت و تنوع غذا ها مد نظر دارید همه را یکجا در یک مجموعه واقع در طبقه ی ششم مرکز خرید گالریا میتوانید تجربه کنید.

مراسم ترحیم در رستوران شاندیز گالریا
سالن اختصاصی مراسم ترحیم

رزرو تالار و گروه موسیقی ترحیم رستوران شاندیز گالریا :

شما میتوانید پس از تماس با این مجموعه و رزرو برای مراسم ترحیم ، با گروه موسیقی ترحیم آوای هجران تماس بگیرید و جهت اجرای مراسم ترحیم عرفانی هماهنگی های لازم را به عمل آورید .

آدرس :  خیابان ولنجک خیابان ۱۳، پلاک ۵، طبقه ۶ – ۲۲۱۸۰۱۸۰

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما