تالار پذیرایی آمیتیس

برای برگزاری مراسم ترحیم در تالار پذیرایی ، یکی از مهم ترین و اولین مورد آن ، انتخاب تالار پذیرایی میباشد . تالار پذیرایی آمیتیس به عنوان یکی از لوکس ترین تالارهای پذیرایی در منطقه غرب تهران (سعادت آباد) میباشد.

تالار پذیرایی آمیتیس

معرفی تالار پذیرایی آمیتیس

تالار پذیرایی آمیتیس در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد . این تالار برنده جایزه اختصاصی معماری را به دست آورد .  تالار پذیرایی آمی تیس دارای دو سالن مجزا و تمام آکوستیک با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و با قابلیت پذیرایی ۴۵٠ نفر، نورپردازی منحصر به فرد و زیبا و همچنین سیستم های صوتی و تصویری حرفه ای می تواند یکی از انتخاب های شما جهت میزبانی مراسم ترحیم شما باشد.

ترحیم عرفانی به همراه سازهای نی و دف
فضای داخلی تالار پذیرایی

مزایای برگزاری مراسم ترحیم در آمیتس :

تالار پذیرایی آمیتیس با توجه به موقعیت خوب حغرافیایی در منطقع سعادت آباد ، دارای دسترسی بسیار عالی میباشد که از اتوبان یادگار امام ، نیایش ، چمران و همینطور منطقه شهرک غرب امکان دسترسی دارد.نکته بعدی نزدیکی این تالار به مساجد مهم غرب تهران از جمله مسجد جامع شهرک غرب ، مسجد الرسول (ع) میدان سعادت آباد میباشد که میزبان میتواند پس از برگزاری مراسم ترحیم در مسجد با فاصله نزدیک برای پذیرایی از میهمانان اقدام به رزرو این تالار نماید.

اجرای مراسم ترحیم با نی و دف
اجرای مراسم ترحیم عرفانی گروه آوای هجران در تالار آمیتیس

این تالار دارای پارکینگ اختصاصی میباشد که البته فضای مقابل و کنار تالار امکان پارک ماشین را نیز دارد . لابی زیبا و طراحی سالن ها از موارد چشمگیر این سالن میباشد .

کیفیت غذا : در بین تالارهای تهران میتوان از این تالار به عنوان یکی از تالارهایی نام برد که در طول سالیان متمادی فعالیت کیفیت غذای آن افت نداشته است و یکی از بهترین کیفیت غذا را در بین سایر رقبا دارد .

امکانات صوت و تصویر : امکانات صوت و تصویر این مجموعه از بهترین برندهای مربوط میباشد که بالاترین کیفیت را در اجرای مراسم ترحیم ارائه میدهد.

اجرای مراسم ترحیم در تالار آمیتیس :

گروه موسیقی عرفانی آوای هجران طی سالیان متمادی پس از افتتاح این تالار ، به صورت مستمر در این تالار به اجرای مراسم پرداخته است . مدت زمان اجرای مراسم در این سالن یکساعت میباشد که میتوانید از گروه کامل آوای هجران که شامل سازهای : نی ، دف ، تار و … میباشد استفاده کنید .

گروه موسیقی عرفانی آوای هجران

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجرای مراسم ترحیم عرفانی و مشاهده نمونه اجرای بیشتر بر روی دکمه زیر کلیک کنید :

آدرس مجموعه آمیتیس :

 سعادت آباد،بلوار دریا،انتهای خیابان صرافها،پلاک ۳۷- تالار پذیرایی آمی تیس . ۸۸۶۸۹۹۸۰

۳/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما