رستوران ستارگان شاندیز

رستوران ستارگان شاندیز

تالار پذیرایی و رستوران ستارگان شاندیز یکی از بهترین موارد برگزاری مراسم ترحیم و یادبود در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب با کیفیت غذای خوب میباشد.

اجرای مراسم ترحیم عرفانی در رستوران ستارگان شاندیز

مشخصات تالار و رستوران ستارگان شاندیز :

این رستوران در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب واقع شده است . از اطراف به اتوبان های یادگار امام ، نیایش ، جلال آل احمد و چمران دسترسی دارد . با توجه به موقعیت جغرافیایی در منطقه مناسبی واقع شده است . این رستوران فاقد پارکینگ اختصاصی میباشد ولی جای پارک مناسب دارد .

رستوران ستارگان شاندیز

آسانسور جهت انتقال میهمانان در نظر گرفته شده است . ظرفیت رستوران ستارگان شاندیز ۳۵۰ نفر میباشد که در میزهایی با فاصله بسیار مناسب با توجه وسعت سالن قرار گرفته است .

غذای این رستوران با درجه کیفیت خوب میباشد . کلیه کبابهای در رستوران شاندیز شهرک غرب از گوشت تازه عشایری تهیه و با ترکیبی از بهترین مواد اولیه بر روی منقل ذغالی دقیقا همان شکل که باید کباب ایرانی باید درست بشه تهیه میشه و همین جهت تفاوت طعم کبابهای تالار شاندیز با دیگر کباب‌ها طبخ روی منقل ذغالی هست .

موسسه خدمات مجالس ترحیم هجران و ایران ترحیم به عنوان مرجع خدمات مجالس ترحیم با این رستوران همکاری داشته است و مراسم های بسیاری در این رستوران برگزار کرده است.

مزیت برگزاری مراسم ترحیم در شاندیز :

  • اجرای مراسم های متعدد گروه آوای هجران در این رستوران
  • دکوراسیون و دیزانی مناسب با مجالس شما
  • سالن های مبله و شیک
  • گل آرایی و شمع آرایی میز یادبود
  • منوهای دیس پرس و سلف سرویس
  • کیفیت خوب غذا و پذیرایی

اجرای مراسم ترحیم :

رستوران ستارگان شاندیز دارای جایگاه ویژه اجرای مراسم ترحیم میباشد . سیستم صوت مجزا در رستوران موجود میباشد ولی میتوان جهت باکیفیت تر شدن مراسم میتوان از سیستم صوت حرفه ای استفاده کرد.

گروه موسیقی ترحیم عرفانی آوای هجران

گروه موسیقی عرفانی آوای هجران از ابتدای تاسیس این رستوران به اجرای مراسم ترحیم عرفانی پرداخته است . برای مراسم در این رستوران از سازهای نی ، دف و تار به همراه خواننده گروه استفاده میشود و مراسم در فضایی از موسیقی سنتی و عرفانی انجام میشود.

آدرس : شهرک غرب، بلوار دادمان، اول درختی، مرکز خرید سپهر، طبقه دوم شاندیز

تلفن : ۸۸۵۷۱۱۶۹ – ۸۸۵۷۱۱۷۱ – ۸۸۵۷۱۱۷۰

جهت رزرو گروه موسیقی به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید .

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما