ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی

پس از مرگ عزیزان بازماندگان با انبوهی از مشکلات عاطفی مواجه میشوند.نبود زمان برای برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی مراسم های خاکسپاری و یادبود محدود میباشد . از اولین کارهایی که بازماندگان انجام میدهند طراحی اعلامیه ترحیم میباشد. با توجه به محدود بودن زمان معمولا ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی میتواند راهکار مناسبی برای اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و همینطور به صورت چاپی میباشد . در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چکونه اعلامیه و آگهی ترحیم را به وسلیه تلفن همراه و گوشی خود بسازید.

ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی

ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی را میتوانید به چند روش انجام دهید . ساخت و طراحی به وسیله نرم افزار مخصوص اعلامیه ترحیم و ساخت به وسیله نرم افزارهای جانبی میباشد . در این مقاله هر دو مورد را با جزییات برای شما آموزش میدهیم تا بتوانید بهترین طراحی را داشه باشید .

ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی به وسیله نرم افزار

برنامه های مختلفی به صورت پولی و رایگان منتشر شده اند که می توان از آن برای ساخت اعلامیه ترحیم حرفه‌ای استفاده کرد که ما در این مطلب لینک نصب آن از گوگل پلی قرار داده‌ایم ، اغلب این نرم‌افزار ها بخاطر آسان بودن انتشار برای گوشی‌های اندروید هستند. آگهی ترحیم نام یک برنامه ایرانی بسیار جالب برای گوشی‌های موبایل با سیستم عامل اندروید است ، از این نرم‌افزار می‌توانید برای ساخت یک اعلامیه ترحیم استفاده کنید ، که طرح های آن از قبل ساخته شده و شما می توانید متن و تصاویر آن را تغییر دهید

نحوه کار با نرم افزار اعلامیه ترحیم

برای تهیه یک آگهی ترحیم توسط این اپلیکیشن اندرویدی فقط کافی است وارد برنامه شوید و در قسمت طراحی آگهی نام و نام خانوادگی، زمان ، مکان و عکس مورد نظر را ویرایش کنید و متن و تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کنید تا کار تمام شود و تصویر آگهی ترحیم خود را آماده تحویل بگیرید.

و البته در این نرم افزار چندین طرح اعلامیه ترحیم وجود دارد که قبلا آماده شده است و می‌توانید طرح دلخواه خود را انتخاب نمایید که تعداد آنها محدود است اما اگر عجله داشته باشید می‌تواند کار شما را راه بیاندازد.

مزایای نرم افزار آگهی ترحیم

از مزایای این نرم افزار میتوان موارد زیر را نام برد :

  • ساخت آگهی ترحیم با کیفیت بالا
  • امکان ویرایش تمامی موارد
  • امکان انتخاب طرح های آماده
  • قابلیت ارسال و درج در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، واتس اپ ، تلگرام ، روبیکا و دیگر پیام رسان ها
  • قابلیت قرار دادن افکت بر روی عکس

معایب نرم افزار اطلاعیه ترحیم

برای ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی ، استفاده از نرم افزار مخصوص دارای معایبی میباشد . این نرم افزار ها معمولا در بسیاری از بخشها پولی میباشد و برای بهره مندی از کلیه امکانات نرم افزار با مبلغی را به صورت آنلاین در درون نرم افزار پرداخت نمایید . محدودیت طرح های اعلامیه ترحیم از دیگر موارد معایب این نرم افزارها میباشد ، به طور معمول در اینگونه نرم افزار ها طرح های بسیار محدودی برای طراحی وجود دارد که امکان انتخاب را محدود مینماید .این نرم افزار فقط برای سیستم عامل آندروید میباشد و کاربرانی که سیستم عامل گوشی آنها IOS میباشد ، نمیتوانند از این نرم افزار برای طراحی اعلامیه ترحیم استفاده کنند .

در حالت کلی این نرم افزارها بیشتر به علت محدودیت های بسیار برای سرگرمی مناسب میباشد و امکان طراحی حرفه ای و قابل قبول برای این مورد را ندارد .

ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی در وب سایت

علاوه بر نرم افزار های مختلفی که برای طراحی آگهی مراسم ختم ساخته و ارائه شده است ، شما میتوانید به صورت آنلاین با ورود به سایت ساخت اعلامیه ترحی آنلاین ، طرح خود را انتخاب ، موارد مورد نیاز در فرم پر کرده و فایل طراحی خود را دریافت نمایید .

نحوه ساخت اعلامیه ترحیم در وب سایت

با ورود به وب سایت طراحی اعلامیه ترحیم و بنر آنلاین میتوانید با کلیک بر روی ساخت اعلامیه ترحیم در منوی بالای سایت ، طرح های موجود در وب سایت را انتخاب کرده و با زدن گزینه ثبت سفارش وارد مرحله بعد میشوید . پس از انتخاب طرح با ورود به صفحه ثبت اطلاعات ، مواردی همچون : نام مرحوم ،عنوان ، توضیحات مراسم ، از طرف و همینطور آپلود عکس و انتخاب یا درج شعر مورد نظر و زدن دکمه ثبت اطلاعات ، اعلامیه ترحیم مورد نظر را به صورت لینک تصویر ، تصویر ، دریافت فایل چاپی و همینطور سفارش چاپ دریافت نمایید .

در صفحه ویرایش میتوانید تمامی قسمت های موجود در اعلامیه به دلخواه ویرایش نمایید .امکان انتخاب سایز متن در قسمت های مختلف آگهی ترحیم از مهم ترین مزیت های این سایت میباشد . در این وب سایت شما میتوانید تمامی قسمت های متنی را به دلخواه ویرایش نمایید ، امکان اتخاب شعر اعلامیه ترحیم از شعرهای موجود در وب سایت و یا امکان درج شعر مورد نظر به صورت سطر به سطر نیز فراهم شده است .

ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی
نمونه ساخت اعلامیه ترحیم در وب سایت به صورت آنلاین

مزایای ساخت اعلامیه ترحیم در وب سایت

با ساخت اطلاعیه مراسم ختم در وب سایت به وسیله گوشی و تلفن همراه شما میتوانید طرح های مختلفی از طرح های موجود در وب سایت را انتخاب نمایید . امکان انتخاب طرح هایی برای اعلامیه ترحیم پدر ، آگهی فوت مادر ، اطلاعیه ترحیم جوان ناکام برای شما فراهم شده است . مورد دیگر این است که انتخاب ویرایش تمامی قسمت ها در این وب سایت برای انتخاب شعر ، نام متوفی ، متن دعوت و همینطور درج تصویر فراهم شده است . تمامی این امکانات به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد و شما میتوانید در کوتاه ترین زمان اعلامیه ترحیم خود را آماده نمایید .

انتخاب شعر اعلامیه ترحیم

قرار دادن شعر در اطلاعیه فوت از مهم ترین قسمت ها میباشد ، این اشعار میتواند به بیان حال بازماندگان و همینطور زنده یاد و یا به مشخصات زنده یاد بپردازد . معمولا در اطلاعیه مجلس ختم از رباعی و دو بیتی استفاده میشود ، البته اشعار زیبایی به صورت شعر نو نیز میتوانید استفاده نمایید .

برای انتخاب شعر اعلامیه ترحیم برای عزیزان درگذشته از جمله : فوت پدر ، از دست دادن مادر ، فراغ جوان ناکام در مناسبت های مختلفی همچون : مراسم خاکسپاری ، شام غریبان ، سوم و هفتم ، چهلم و سالگرد با کلیک بر روی دکمه زیر تمامی اشعار اطلاعیه ترحیم را به صورت دسته بندی مشاهده کنید .

ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی با نرم افزار Inshot

برای طراحی و ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی به صورت حرفه ای با امکانات متعدد میتوانید از نرم افزار اینشات که برای هر دو سیستم عامل موجود در بازار که آندروید و Ios میباشد ، استفاده نمایید .

برای این منظور نرم افزار اینشات را از بازار یا گوگل پلی برای سیستم عامل آندروید و از اپ استور برای سیستم عامل ios دریافت نمایید .

پس از دانلود برنامه ورود به برنامه اینشات با انتخاب فایل تذهیبی که در این قسمت برای شما آماده کرده ایم و وارد کردن متن های مورد نظر میتوانید اطلاعیه ترحیم را بر اساس سلیقه خود ویرایش و در انتها خروجی آن را دریافت نمایید و در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار دهید .

ساخت اعلامیه ترحیم با گوشی
طرح اعلامیه ترحیم خام
طرح اعلامیه ترحیم خام
طرح خام اطلاعیه ترحیم مادر
طرح خام اطلاعیه ترحیم مادر
طرح خام اعلامیه ترحیم
طرح خام اعلامیه ترحیم

برای طراحی بهتر و زیباتر میتوانید فونت های مربوط به اینشات را نیز از طریق این لینک دریافت کنید و با مشاهده آموزش استفاده از فونت فارسی در اینشات آشنا شوید . پس از ایمپورت کردن یا اضافه کردن فونت در نرم افزار اینشات میتوانید مطابف با ویدیو آموزشی زیر اقدام به سخت اعلامیه ترحیم مورد نظر نمایید .

برای نمونه متن اطلاعیه ترحیم از این لینک استفاده کنید و متن مورد نظر خود را انتخاب و در نرم افزار استفاده کنید .

۴.۸/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما