مداحی ترکی مراسم ترحیم

برای عزیزان آذری زبان مجموعه هجران از بهترین برنامه های مداحی ترکی مراسم ترحیم و آذری استفاده میکند . شما میتوانید نمونه اجرای مداح آذری زبان را مشاهده کنید و اقدام به رزرو نمایید.

مداحی ترکی مراسم ترحیم
مداحی ترکی مراسم ترحیم

روش مداحی ترکی مراسم ترحیم :

اجرای مراسم ترحیم برای هموطنان آذری زبان توسط مجموعه هجران صورت میگیرد . مدت زمان اجرای مراسم ترحیم ترکی و آذری ۴۵ دقیقه الی یکساعت میباشد که با قرائت قرآن شروع میشود و سپس به بیان تشکرات میپردازد . اشعاری در وصف زنده یاد اجرا و روضه ای خوانده میشود . اجرای تصنیف های ماندگار آذری از دیگر بخش های اجرای مراسم ترحیم میباشد.

نوازنده نی : برای زیباتر شدن اجرای مراسم ختم و یادبود میتوانید از نوازنده نی در کنار مداح به عنوان یک ساز با صدای حزن انگیز استفاده کنید . بهترین نوازنده های ساز نی با مجموعه آوای هجران همکاری میکنند و شما میتوانید از صدای ساز اساتید ساز نی را در مراسم ترحیم بهره ببرید .

مدت زمان اجرا :

مدت زمان اجرای مراسم ترحیم توسط مداح آذری زبان ۴۵ دقیقه الی یکساعت میباشد.

مزایای اجرا توسط گروه آوای هجران :

با توجه به سابقه طولانی اجرا و برگزاری مراسم ختم و ترحیم توسط مجموعه هجران این تضمین برای میزبانان مراسم داده میشود که بهترین کیفیت و تعهد ارائه شود .

نحوه رزرو :

برای رزرو مداح ترکی مراسم ترحیم حداقل ۴۸ ساعت قبل از مراسم های سوم و هفتم ، چهلم و سالگرد ، یادبود و برای مراسم خاکسپاری ۲۴ ساعت قبل از تاریخ مراسم با مشاوران مجموعه تماس بگیرید و اقدام به رزرو نمایید.

برای ارتباط با مجموعه آوای هجران میتوانید به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید یا با شماره های ۰۲۱۹۱۰۱۶۴۷۴ – ۰۹۳۹۶۱۷۰۳۵۴ -۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴ تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان و نمونه برگزاری مراسم توسط مداح آذری زبان اقدام به رزرو در تاریخ و ساعت مورد نظر نمایید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما