خدمات بهشت زهرا (س)

گروه موسیقی عرفانی آوای هجران با همکاری موسسه خدمات ترحیم هجران کلیه خدمات بهشت زهرا و سر مزار با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انجام میدهد. امکان رزرو کلیه خدمات به صورت آنلاین توسط مجموعه هجران فراهم شده است که شما میتوانید به صورت ۲۴ ساعته این خدمات را سفارش دهید و در روز و تاریخ مدنظر رزرو نمایید .کلیه خدمات ترحیم در بهشت زهرا در این پست توضیح داده شده است.

خدمات بهشت زهرا
خدمات بهشت زهرا

با توجه به اینکه هیچگونه زمانی برای تدارک و تهیه اقلام و افراد مورد نیاز جهت اجرا وجود ندارد و اگر بدون برنامه ریزی و مدیریت صحیح صورت پذیرد باعث آشفتگی خاطر بیشتر فرد یا افراد عزیز ازدست شده می گردد. لذا اعمال مربوط به سر مزار باید قبل از حضور مدعوین همگی آماده اجرا باشند , تا صاحب مراسم احساس هیچگونه دل نگرانی نداشته باشد.

قبل از شروع مراسم تمامی خدمات بهشت زهرا را اماده تحویل بگیرید

موسسه خدمات ترحیم هجران با سابقه طولانی زیر نظر وب سایت ایران ترحیم به عنوان اولین وب سایت مرجع خدمات مجالس ترحیم و یادبود برترین خدمات برگزاری مراسم ترحیم و یادبود را ارئه میدهد.

خدمات ترحیم در بهشت زهرا شامل موارد زیر میباشد

به صورت کلی خدمات بهشت زهرا شامل سه بخش تشریفات مجالس ختم ، پذیرایی و اجرای مراسم میباشد . همیشه دغدغه صاحبین عزا پس از مرگ عزیزان فراهم آوردن امکانات رفاهی و تهیه اقلام و خدمات یا محصولات برگزاری مجلس ختم در بهشت زهرا یا سر مزار میباشد. این موارد به صورت کلی در زیر به صورت مجزا توضیح داده شده است .

تشریفات بهشت زهرا :

تشریفات مجالس ختم در بهشت زهرا شامل رزرو میز صندلی و سایبان ، گل آرایی مزار ، تاج گل ، میز یادبود ، مهماندار ، شستشوی مزار ، چمن مصنوعی ، استند و بنر تسلیت میباشد .

نصب میز صندلی سر مزار

برای برگزاری مجالس یادبود در سر مزار نیازمند فراهم آوردن امکانات متعدد برای میهمانان از جمله تهیه : میز صندلی سایبان میباشد . در روزهای بارانی تجهیز مزار به وسیله سایبان میتواند از نفوذ باران جلوگیری کند و در روزهای آفتابی با ایجاد سایه مانع از تابش مستقیم آفتاب در اطراف مزار میباشد . یکی دیگر از مزایای نصب سایان و صندلی برقرای نظم به جهت مشخص بودن جایگاه برگزاری مجلس میباشد.

خدمات بهشت زهرا
نصب و کرایه سایبان و صندلی بهشت زهرا

صندلی برای نشستن و رفاه حال میزبانان در نظر گرفته میشود و از میز پذیرایی میتوانید لوازم پذیرایی از جمله : پک میوه ، حلوا و خرما ، چای و نسکافه استفاده نمود . از این میز باتوجه به سایز مناسب آن ۱۲۰*۸۰ ، برای میز یادبود که عکس زنده یاد ، گل آرایی و شمع آرایی را معمولا استفاده میکنند .

رزرو آنلاین : جهت رزرو آنلاین سایبان ، صندلی و میز بهشت زهرا بر روی دکمه زیر کلیک کنید

جستجوی متوفی

برای جستجوی متوفی در بهشت زهرا و سایر آؤامستانهای کشور میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و با واردکردن نام و نام خانوادگی کلیه اطلاعات متوفی از جمله : تاریخ تولد و وفات ، مشخصات کامل مزار شماره قطعه ، ردیف و شماره قبر را درافت نمایید تا بتوانید ضمن ثبت راحت تر سفارش خود از محل دقیق مزار نیز مطلع باشید .

جستجوی متوفی

گل آرایی مزار و میز یادبود

از آنجایی که گل ها در همه جا و همه مناسبات زیبا هستند و جای خود را دارند و برای احترام، دادن حس ارزش برای فرد درگذشته و زنده نگه داشتن خاطرات او هم از گل ها به صورت تاج گل ها، گلبرگ، گل آرایی سنگ قبر یا مزار و گاها به همراه شمع آرایی استفاده می شود.

گل‌ ها پر از انرژی هستند و انرژی های منفی را دور می کنند و در این نوع مراسم ها به فضا آرامش می بخشند. گل هایی مانند گلایول، لیلیوم، رز سفید، داوودی و.. برای مراسم های ختم و سوگواری معمول تر هستند. گل آرایی سنگ قبر بیانگر میزان علاقه، احترام و القای حس ارزشمندی به فرد درگذشته است.

هر نوع و رنگ گل حرفی برای گفتن دارد و نمادی از یک حرفی است. به صورت کلی گل هایی که برای گل آرایی سنگ قبر و مراسم سوگواری و ختم استفاده می شود بیشتر به رنگ سفید و زرد هستند زیرا رنگ سفید نمادی از پاکی و بی گناهی و همچنین آرامش بخش است.

گلهای آنتوریوم ، لیلیوم ، میخک ، داوودی ، رز از گزینه های مناسب برای انتخاب گل های تاج گل و گل آرایی مراسم های ختم است.

پذیرایی سر مزار

برای پذیرایی سر مزار معمولا از اقلام : پک میوه ، سرو چای و نسکافه ، حلوا و خرما ، نذری (آش ، عدسی ، شله زرد ) استفاده میشود .

پک میوه ترحیم

بسته پذیرایی مراسم ترحیم و یادبود که به عنوان پک میوه نام برده میشود از میوه های فصل به همراه آب میوه ، کیک و غیره استفاده میشود .

مجموعه خدمات ترحیم هجران با توجه به نیاز مشتریان و خانواده های داغدار که دچار مشکلات عدیده روحی و عاطفی شده اند ، اقدام به تهیه پک های پذیرایی نموده است .

پک های پذیرایی ترحیم هجران در بسته های مقوایی با تزیین روبان مشکی که در داخل پک ترحیم هجران معمولا ، یه قلم میوه : موز ، خیار ، سیب و آب میوه برند و کیک به همراه بسته کارد دستمال و نمک میباشد . این پک میوه ترحیم در محیطی کاملا بهداشتی ، شستشو و ضدعفونی میوه ها تهیه و در زمان مورد نظر ارسال میشود .

جهت مشاهده و سفارش پک میوه ترحیم هجران بر روی لینک زیر کلیک کنید

چای و نسکافه :

پذیرایی چای و نسکافه در میان ایرانیان از رسوم قدیم و جزو ذائقه ایرانیان میباشد . در مراسم های ترحیم و یادبود این نوع پذیرایی به عنوان ابتدایی ترین موارد میباشد . جهت رزرو و سفارش پذیرایی چای و نسکافه بر روی دکمه زیر کلیک کنید

حلوا و خرما مراسم ترحیم

مجموعه هجران با همکاری وب سایت ایران ترحیم  با گردآوری متخصصان تهیه حلوا و خرما ، بهترین کیفیت را با توجه به استفاده از مواد اولیه درجه یک و تازه ، تزیین حلوا و خرما مراسم ترحیم ، استفاده از ظروف چوبی بسیار زیبا این محصولات را رائه میدهد . محصولات هجران شامل : حلوای تک نفره ، انواع سینی خرما ، انواع سینی حلوا ، انواع سینی حلوای مدرن و سنتی در بسته های زیبا و مناسب میباشد

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه مجموعه خدمات ترحیم هجران و مشاهده بیش از ۵۰ نوع حلوا و خرما مراسم ترحیم و ختم ضمن مقایسه و انتخاب محصولات موجود ، آن را به تعداد مورد نیاز سفارش دهید و در زمان مورد نظر دریافت نمایید .

نذری برای متوفی

برای دادن نذری در بهشت زهرا میتوانید از میان وعده های مرسوم مانند : آش ، عدسی ، شله زرد به صورت پک های تک نفره استفاده کنید . مجموعه خدمات ترحیم هجران این پک های نذری با بهترین کیفیت و بسته بندی مناسب اراده میدهد .

اجرای مراسم ترحیم در بهشت زهرا

برای اجرای مراسم در سر مزار به دو صورت انجام میگیرد . ۱ – مداحی ۲- مراسم ترحیم عرفانی

مداحی : برای مشاهده نمونه اجرای مراسم ترحیم به صورت مداحی و مذهبی به صفحه مربوط مراجعه کنید

مراسم ترحیم عرفانی : در این نوع اجرا خواننده به همراه نوازنده نی در فضایی از موسیقی سنتی و عرفانی به اجرا میپردازند . جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کامل این نوع اجرا به صفحه اجرای مراسم ترحیم در بهشت زهرا مراجعه کنید

( سیستم صوت )

خدمات پذیرایی شامل : چای و نسکافه ، حلوا و خرما ، میوه ،پک میوه ، آب میوه و آب معدنی و…

پک میوه

پرسنل پذیرایی

اجرای مراسم ترحیم و یادبود گروه موسیقی سنتی آوای هجران

مداحی با نی

کلیه خدمات فوق با بهترین کیفیت توسط تیم مدیریت موسسه خدمات مجالس ترحیم هجران انجام میگیرد .

جهت رزرو و مشاوره با همراه ۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴ – ۰۹۳۹۶۱۷۰۳۵۴ آقای تقوی تماس بگیرید و یا به وب سایت www.HejranTarhim.com . www.IranTarhim.com مراجعه کنید .

تصاویر برگزاری مراسم در ترحیم در بهشت زهرا س :

خدمات بهشت زهرا
سایبان بهشت زهرا
سایبان بهشت زهرا
سایبان بهشت زهرا
اجاره سایبان بهشت زهرا
سایبان بهشت زهرا
سایبان بهشت زهرا
سایبان بهشت زهرا
خدمات بهشت زهرا
سایبان بهشت زهرا
پک میوه ختم هجران
بسته پذیرایی مراسم ترحیم
بسته پذیرایی ترحیم
پک میوه ترحیم هجران
پک میوه ترحیم
بسته پذیرایی ترحیم

چرا موسسه خدمات هجران ؟

موسسه خدمات هجران با سابقه طولانی برگزاری مراسم ترحیم و یادبود ضمانت کیفیت مراسم شما را تضمین مینماید.

۱ – تجربه بالای اجرای مراسم ترحیم

۲ – مدیریت با تجربه و استفاده از پرسنل آموزش دیده

۳ – تضمین کیفیت خدمات ارائه شده

۴ – تحویل به موقع

۵ – قیمت مناسب بنا به خدمات ارائه شده

۶ – پکیج های متنوع خدمات ترحیم

جهت رزرو و مشاوره با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴ – ۰۹۳۹۶۱۷۰۳۵۴ تقوی

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما