تالار پذیرایی رضا کرج

اجرای مراسم ترحیم و برگزاری مجالس یادبود در تالار پذیرایی رضا کرج که جزو بزرگترین و باسابقه ترین تالارهای پذیرایی برگزارکننده مراسم یادبود میباشد توسط مجموعه هجران و گروه موسیقی عرفانی ترحیم آوای هجران برگزار میگردد.

اجرای مراسم ترحیم در تالار پذیرایی رضا

مشخصات تالار پذیرایی رضا

تالار رضا در خیابان ۴۵ متری کرج واقع شده است . این تالار پذیرایی به لحاظ آدرس و دسترسی شهری در موقعیت بسیار خوبی واقع شده است . داشتن پارکینگ اختصاصی تالاررضا در خیابان گلزارغربی از امکانات خوب این تالارپذیرایی محسوب میشود.

تالار پذیرایی رضا کرج
نمای داخلی سالن پذیرایی رضا


ورودی بزرگ تالار پذیرایی رضا که با درختچه های شیک و گل های زیبا تزئین شده است .  در سال ۱۳۷۷ این تالار پذیرایی شیک را با متراژی حدوده ۷۰۰۰ متر مربع و بنایی زیبا بیش از ۲۵۰۰ متر مربع ، متشکل از سالنهای بانوان ، آقایان ، اتاق عقد ، نمازخانه تاسیس کرده است.


ظرفیت تالارپذیرایی رضا حدود ۱۰۰۰ نفر گنجایش دارد و مناسب مجالس ترحیمی است که در جستجوی تالار پذیرایی با ظرفیت زیاد درکرج هستند . داخل سالنها با کاغذ دیواری های قهوه ای و شیری رنگ تزئین شده است . میز و صندلی های مبله دور تا دور این سالن شیک عروسی چیده است . شمعدان ها و گلدانهای زیبا در روی میزهای پذیرایی قرارداده شده است . البته تزئینات روی میزهای مهمانان قابل تغییر است.

اجرای مراسم ترحیم

گروه موسیقی ترحیم عرفانی آوای هجران با سابقه طولانی اجرای مراسم در تهران وشهرستان های مختلف ایران ، با برترین نوازندگان و خوانندگان به اجرای مراسم ترحیم عرفانی در تالار پذیرایی رضا به عنوان گروه رسمی این مجموعه میپردازد .

استفاده از سازهای اصیل موسیقی ایرانی از جمله سازهای : نی ، دف ، تار ، کمانچه ، سنتور و … به همراه برترین خوانندگان موسیقی کشور توسط گروه آوای هجران انجام میگیرد .

جهت مشاهه نمونه های بیشتر اجرای مجالس ترحیم عرفانی بر روی دکمه زیر کلیک کنید :

رزرو گروه موسیقی ترحیم :

برای رزرو گروه موسیقی ترحیم آوای هجران جهت اجرای مراسم یادبود عرفانی با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴ – ۰۹۳۹۶۱۷۰۳۵۴ – ۰۲۱۹۱۰۱۶۴۷۴

مشخصات تالار پذیرایی

ظرفیت این تالار ۱۰۰۰ نفر میباشد که فضای بسیار بزرگی برای پارک کاشین به صورت پارکینگ اختصاصی دارد .پذیرایی توسط پرسنل متعهد و دوره دیده با بهترین کیفیت غذاها ، میوه ، شیرینی ، دسر ، پیش غذا و مواد اولیه تازه انجام میپذیرد . این خدمات متنوع و حرفه ای در کنار پذیرایی مناسب و بهترین کیفیت غذا باعث شده است ، تا تالار پذیرایی رضا در لیست بهترین تالارهای پذیرایی شهر کرج و استان البرز قرار گیرد.

آدرس :

کرج، ۴۵متری گلشهر گلزار غربی جنب مترو گلشهر . تالار رضا .

۰۲۱۳۳۵۰۳۵۲۲ – ۰۲۱۳۳۵۰۴۶۳۳ – ۰۹۱۲۱۴۹۱۹۴۴

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما