اجرای مراسم ترحیم در شهرستان

گروه موسیقی ترحیم عرفانی آوای هجران با تجربه بالای اجرای مراسم ترحیم عرفانی در تهران ، به اجرای مراسم ترحیم شهرستان نیز میپردازد. اجرای مراسم ترحیم عرفانی در شهرهای مختلف با توجه به اقلیم فرهنگی انجام میگیرد و چینش سازها نیز بدین گونه خواهد بود .سازهای عرفانی نی دف تار  از جمله سازهای مناسب اجرای مراسم ترحیم عرفانی میباشد که در کنار این سازها میتوان از سازهای : کمانچه ، سنتور ، عود ، کلارینت و … استفاده کرد.

اجرای مراسم ترحیم شهرستان
اجرای مراسم ترحیم شهرستان

اجرای مراسم ترحیم در شهرستان چگونه است

گروه موسیقی ترحیم آوای هجران و موسسه خدمات ترحیم هجران در شهرهای مختلف اعم از : رشت ، رودبار ، رامسر ، تبریز ، ارومیه ، شیراز ، جزیره کیش ، مشهد، گرگان ، گنبد کاووس ، اصفهان ، آمل ، بابلسر ، کاشان و … به اجرای مراسم ترحیم عرفانی پرداخته است . مراسم های اجرا شده در شهرهای مختلف در هتل ها ، تالارهای پذیرایی و در منازل صورت گرفته است .

رزرو و هماهنگی برای اجرای مراسم ترحیم در شهرستان مستلزم هماهنگی از قبل میباشد .

تصاویر اجرای مراسم ترحیم در شهرها مختلف :

اجرای مراسم ترحیم در شهرستان توسط گروه آوای هجران

گروه موسیقی آوای هجران با توجه به فرهنگ برگزاری مجالس ختم و سفارش میزبان نوع اجرا را انتخاب میکند .شما میتوانید لیستی از تصنیف های مورد نظر را نیز برای اجرا ارسال کنید و همینطور نمونه اجرای مراسم در شهرهای مختلف را مشاهده کنید .

لازم به ذکر است که با توجه به مسافت و محدودیت زمانی اجرا در شهرهای خارج از تهران ، رزرو گروه موسیقی ترحیم نیازمند هماهنگی بیشتر میباشد و باید در اولین فرصت که تاریخ و ساعت برگزاری مجلس ختم مشخص شد با مدیریت مجموعه هجران هماهنگی های لازم به عمل آید .


اجرای مراسم ترحیم در اصفهان :

شهر اصفهان که با لقب «نصف جهان» شناخته می‌شود، بخش وسیعی از بناهای تاریخی، فرهنگ و هنر ایران را در خود جای داده است. اصفهان را می‌توان مهد موسیقی اصیل ایرانی دانست؛ در موسیقی قدیم ایران، مقامی به نام مقام اصفهان وجود داشته است. این شهر از گذشته محل تجمع افراد از اقوام و ادیان مختلف بوده و در گذر زمان این تجمع تا حدودی بر فرهنگ موسیقی شهر تاثیر گذاشته است؛ به‌طوری که ترکیبی از سازهای لری و بختیاری، موسیقی کرمان و بم، موسیقی کوچ‌نشینان قشقایی و سازهای ارامنه و گرجیان در موسیقی اصفهان به‌چشم می‌خورد.

گروه موسیقی عرفانی آوای هجران افتخار این را داشته است که در این شهر به اجراهای متعدد بپردازد.

مراسم ترحیم در ارومیه :

تالار مدائن قم :

تالار مدائن قم یکی از بهترین تالارهای پذیرایی در شهر قم میباشد که دارای بهترین امکانات صوت و تصویر نیز میباشد . گروه موسیقی عرفانی آوای هجران در شهر قم به اجرای مراسم ترحیم عرفانی پرداخته است که میتوانید گوشه ای از اجرا را مشاهده کنید.

تالار پذیرایی هتل بختیاری ورامین :

هتل بختیاری ورامین داری سالن بسیار شیک با پرسنل آموزش دیده ، کیفیت بالای غذا ، ظرفیت ۳۰۰ نفر و جایگاه اختصاصی اجرای مراسم ترحیم میباشد .

تصنیف عجب رسمیه
جان پدر کجاست این …

تالار پذیرایی تاج محل ساوه

گروه موسیقی عرفانی آوای هجران در مسیر اجرای مراسم ترحیم در شهرهای مختلف ایران ، در شهر ساوه و تالار مجلل تاج محل به اجرا پرداخته است .

اجرای تصنیف هوای گریه در شهرستان ساوه
تصنیف سلام آخر

اجرا در شهر خوی

در طی سالیان متمادی گروه آوای هجران در شهرهای تبریز ، خوی ، ارومیه برای عزیزان آذری زبان اجراهای گوناگونی داشته است و این باعث افتخار مجموعه هجران میباشد .

امیدم را مگیر از من خدایا خدایا
وقتی میای صدای پات از همه جاده ها میاد …

ترحیم عرفانی :

همانطور که از نام اینگونه مراسم پیداست ، اینگونه اجرا در فضایی از موسیقی سنتی و عرفانی به همراه سازهای نی ، دف ، تار و … و خوانندگان مطرح کشور برگزار میشود . جهت دیدن نمونه اجرای مراسم ترحیم عرفانی و کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید :

مدت زمان اجرا :

مدت زمان اجرای گروه موسیقی ترحیم یکساعت میباشد و بنا به سفارش میزبان مدت زمان اجرا قابل تغییر خواهد بود.

چرا آوای هجران

با توجه به تعدد و پیدایش گروه ههای موسیقی متعدد ، گروه آوای هجران با سابقه طولانی اجرا بهوعنوان قدیمی ترین و بزرگترین گروه موسیقی مجالس ختم و یادبود این اطمینان به شما میدهد که بهترین اجرا را برای مراسم شما به ارمغان آورد .

  • تعهد ، تخصص ، کیفیت و انصاف
  • سابقه ۲۰ ساله اجرای مراسم ترحیم
  • استفاده از بهترین خوانندگان و نوازندگان مطرح کشور
  • امکان انتخاب آهنگ و تصنیف ها
  • کیفیت بالای اجرا
  • ضمانت عودت وجه و عدم دریافت وجه در صورت عدم رضایت میزبان
  • اجراهای متعدد در شهرهای متعدد کشور
  • اجرای مراسم ترحیم هنرمندان ، نام آوران و شخصیت های مهم کشور
  • تمامی اعضا گروه دارای تحصیلات مرتبط با موسیقی و عضویت خانه موسیقی و انجمن صنفی موسیقی ایران

نحوه رزرو و مشاوره :

با توجه به اینکه اجرای مراسم خارج از تهران نیازمند هماهنگی بیشتر میباشد حتما در اولین فرصت نسبت به رزرو اقدام کنید . برای رزرو ، مشاوره و همینطور دریافت کامل نمونه اجرا بر روی لینک صفحه ارتباط با ما کلیک کنید.

اطلاعات تماس :

۰۲۱۹۱۰۱۶۴۷۴ – ۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما